Sluta googla mig skrev:Har jag helt fel om jag påstår att om man räknar ut genomsnittsåldern på de människor av honkön som män (oavsett ålder) anser vara allra mest sexuellt attraktiva så kommer det vara ungefär 17-18 år?
Det är inte smickrande (för oss män) och det är inte politiskt korrekt. Men jag tycker så himla mycket pekar i den riktningen.
Också ifall pedofilerna får vara med när medelvärdet räknas ut har jag svårt att tro
genomsnittet skulle ligga på 17 år. Det är ju bara hebefiler och pedofiler som vill ha lägre och de kan väl inte vara mer än några procent av befolkningen. Inte heller dessa kan dra ner siffran så mycket. Till och med en sjuk typ som tycker 11-åringar är sexigast drar ju bara ner med sex år. Den man som tycker kvinnor i lägre 30-års ålder är sexigast drar ju upp siffran med sådär 15 år. Litet mindre knas blir ditt påstående ifall du säger att
medianvärdet ligger på 17,5 år -det vill säga hälften av alla män tycker 17 eller yngre och hälften tycker 18 eller äldre är sexigast. Också detta påstående har jag dock litet svårt att riktigt tro på.
Sensemaker