trilobite skrev:Det var väldigt roligt. Riktig humor - en bristvara i dessa tider!Linda Kall skrev:Förfalskat inlägg? Jag har fejkat namnteckningar, orgasmer, och intresse men aldrig inlägg vad jag kan minnas.
Linda Kall strikes again!
trilobite skrev:Det var väldigt roligt. Riktig humor - en bristvara i dessa tider!Linda Kall skrev:Förfalskat inlägg? Jag har fejkat namnteckningar, orgasmer, och intresse men aldrig inlägg vad jag kan minnas.
Din oförmåga att läsa innantill förklarar många av dina inlägg.helge skrev:Vi har aldrig skrivit att kiropraktik eller hänvisat att kiropraktik kan bota astma på vår hemsida.
tarzan skrev:Det finns kiropraktiker som anser att man kan behandla till exempel astma med kiropraktik, det är väl ingen lögn att påvisa det?helge skrev:. Varför gör de det?
Så det finns inga kiropraktorer som ägnar sig åt woowoo? Lite spännande att de delar salong med akupunktörer. Kanske de försöker göra guld på fikarasten?helge skrev:"Nu orkar jag inte med ert okunniga pladder.
Petter skrev:Bevis? Hade vi inte just en bild av en websida som hävdade att man kunde behandla astma m m medelst kiropraktik?helge skrev:Jag är för "vård som baseras på vetenskap och så god evidens man kan finna".
Dagens kiropraktik grundar sig inte "på magiska idéer som rakt motsäger den samlade vetenskapen."
Petter om du hävdar något annat bör du prestera bevis för det du säger.
helge skrev:Helge
helge skrev:PS "Nu orkar jag inte med ert okunniga pladder.
Helge" DS
I synnerhet när du ljuger.helge skrev:möjligheterna att föra en meningsfull diskussion är för små.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster