Anmälning av inlägg

Diskussion, frågor och förslag kring hur diskussionsforumet ser ut, fungerar och sköts.

Anmälning av inlägg

Inläggav rikard » lör 19 apr 2014, 10:15

Om man vill anmäla ett inlägg så ska man välja anledning. En av de som går att välja är "Inlägget innehåller irrelevanta personangrepp". (Min fetning.) Men om man vill anmäla ett relevant personangrepp då? :wink:
Användarvisningsbild
rikard

Re: Anmälning av inlägg

Inläggav Blafsen » lör 19 apr 2014, 10:30

rikard skrev:Om man vill anmäla ett inlägg så ska man välja anledning. En av de som går att välja är "Inlägget innehåller irrelevanta personangrepp". (Min fetning.) Men om man vill anmäla ett relevant personangrepp då? :wink:

Då går du på sista alternativet att det inte passar in i något av övriga alternativ och författar en egen motivering, din intelligenbefriade amöba. Är du född under en stubbe täckt av flugsvampar?
......men jag är inte smartare än en femteklassare.
Användarvisningsbild
Blafsen

Re: Anmälning av inlägg

Inläggav Hippieungen » lör 19 apr 2014, 11:42

Blafsen skrev:
rikard skrev:Om man vill anmäla ett inlägg så ska man välja anledning. En av de som går att välja är "Inlägget innehåller irrelevanta personangrepp". (Min fetning.) Men om man vill anmäla ett relevant personangrepp då? :wink:

Då går du på sista alternativet att det inte passar in i något av övriga alternativ och författar en egen motivering, din intelligenbefriade amöba. Är du född under en stubbe täckt av flugsvampar?

Intelligensbefriad. Intelligen_s_befriad. Har inget med befriade gener att göra, din ordblinda och hjärnamputerade apa.

Nu fick Rikard det övningsexempel som jag tror att Blafsen menade med sitt inlägg. Hans inlägg var dock ett irrelevant personangrepp, medan mitt är relevant. Blafsen är ju bevisligen en retarderad blafs som inte kan stava.
"Du kann inngenting och vet inngenting och är bara en tjock kossa som planckar andras innlägg och stavar som en gris. Du är bara en simmpel hippyunge"

Min dom på ett annat forum. Fast ett fel. Jag är jättesmal.
Användarvisningsbild
Hippieungen

Re: Sv: Anmälning av inlägg

Inläggav devadatta » lör 19 apr 2014, 12:49

Anledningen till att det står "irrelevant" är för att man ska kunna säga att tex Terry Evans är en bedragare som utnyttjar människors sorg för att tjäna pengar.
Vetenskap - det är roligt för att det är sant!
Användarvisningsbild
devadatta
Forumadministratör

Återgå till Om forumet