Är det ok om jag postar en post om en enkätundersökning?

Diskussion, frågor och förslag kring hur diskussionsforumet ser ut, fungerar och sköts.

Är det ok om jag postar en post om en enkätundersökning?

Inläggav JemyM » tis 13 maj 2014, 09:46

Jag skulle vilja fråga om det är okej att jag gör en post på VoF för min enkätundersökning i principer. Den är kopplad till min masteruppsats i Samhällspsykologi och jag kan förklara senare vad det är jag håller på med. :smile2:

P.S.
Spoiler: Visa
Jag dök upp här då jag återvände till skolbänken 2007. VoF gjorde mycket för att forma både hur jag såg på fakta och forskning och jag hade nog inte varit där jag är idag om det inte vore för forumet. Jag har inte varit så aktiv på internet eller i skeptikerrörelsen de senaste åren, men det är för att jag studerat avancerad psykologi nästan non-stop. Jag har nu nått slutet av min 7 år långa utbildning. Vad som händer efter juni vet jag inte men det känns som en ny början.

D.S.
"An account of behavior should not exaggerate the role of consciousness. Rather than actually guiding or controlling behavior, consciousness seems mainly to make sense of behavior after it is executed." (Loewenstein, 2001)
Användarvisningsbild
JemyM

Re: Är det ok om jag postar en post om en enkätundersökning?

Inläggav kaxiga Z » tis 13 maj 2014, 09:49

Enligt mina principer låter det som en bra idé, rentav.
Användarvisningsbild
kaxiga Z
Forummoderator

Inläggav micke.d » tis 13 maj 2014, 09:52

Shoot.
Hädanefter kallar jag dem Daesh.
Användarvisningsbild
micke.d
Forummoderator

Inläggav JemyM » tis 13 maj 2014, 13:26

I vilket forum är det vettigt att jag gör detta?
"An account of behavior should not exaggerate the role of consciousness. Rather than actually guiding or controlling behavior, consciousness seems mainly to make sense of behavior after it is executed." (Loewenstein, 2001)
Användarvisningsbild
JemyM

Återgå till Om forumet