Dûrion Annûndil skrev:Började spela så fort det kom ut. Tyvärr är det egentligen en kopia av WoW, fast i ett Star Wars-universa. Har man spelat WoW saknar man därför små finesser som man förväntar sig...RawHead skrev:På tal om MMO, är det någon här som kör SWTOR? Har själv kört sedan early access i deceber och spelar fortfarande några dagar i veckan.
Nya patchar som förbättrar saker tycker jag bara gör det hela ännu mer likt WoW. Nya mounts. Nya pets. Nya titles. Nya dailys. Inget med innehåll. Synd också att alla klasser är kopior av varandra på vardera sidan.
Men nu har jag börjat spela igen, bara för att se hur karaktärshistorien utvecklas till slutet. De är egentligen det mest intressanta med spelet. Synd att det väl blir ointressant efter det. Kanske därför de förlorade så mycket folk månaderna efter.
Funderar man att börja spela kanske man ska vänta lite, det diskuteras att det ska bli Free2Play.
trilobite skrev:JemyM skrev:Svenska post-apocalypse spelet Krater, med isometrisk och taktisk strid, finns tillgängligt på steam.
Notera trailern.
Men Piotrr tyckte ju et var dåligt ju.
Gåzart skrev:Jag gillar att bli överraskad bakifrån. Det gör spelen lite läskigare och mera klaustrofobiska. Då får man använda hörseln, titta på reflektioner eller faktiskt vända sig om om när man vill veta vad som händer bakom ryggen.
piotrr skrev:Administrationen bakom Tribes:Ascend har på något sätt fuckat upp mitt konto och jag kan inte ta bort det och starta om. Så även om jag är fett sugen så blir det inget av, jag är helt enkelt för frustrerad och avtänd av registeringsprocessens problem.
Zartax skrev:Jag hade samma (?) problem och skickade ett mail till dem. Efter några dagar så fixade de det och jag kunde spela igen. Så håll hoppet uppe!
Halogen skrev:Borderlands 2 anyone? GUNS GUNS GUNS!
Användare som besöker denna kategori: Erland, Perfekt, Putt-Julle, Suresh, Victor_Von_Doom och 3 gäster