Jane Lyzell erkänner barnumeffekten och skrev: Nu tror jag inte alla har en Elsa på andra sidan i släkten - jag själv har det inte! Och nu ska jag förklara en sak för dig, att det är inte jag som medium som ska identifiera dina nära o kära utan det är du som gör efter de uppgifter som kommer från ett medium.
Allhealing skrev:Skulle det rent av kunna vara så att ytterligare en del av den sanning som vi saknar faktiskt är den delen som förenar oss med sanningen i de 100 % som verkligen existerar men inte här och nu i den separerade verkligheten som vi upplever eftersom vi är i avsaknad av pusselbiten som förenar oss med dessa slutliga procentsatser hur många nu än de må vara?
Tompavan skrev:Allhealing skrev:Skulle det rent av kunna vara så att ytterligare en del av den sanning som vi saknar faktiskt är den delen som förenar oss med sanningen i de 100 % som verkligen existerar men inte här och nu i den separerade verkligheten som vi upplever eftersom vi är i avsaknad av pusselbiten som förenar oss med dessa slutliga procentsatser hur många nu än de må vara?Jag kanske är för korkad för att förstå?
Allhealing skrev:Skulle det rent av kunna vara så att ytterligare en del av den sanning som vi saknar faktiskt är den delen som förenar oss med sanningen i de 100 % som verkligen existerar men inte här och nu i den separerade verkligheten som vi upplever eftersom vi är i avsaknad av pusselbiten som förenar oss med dessa slutliga procentsatser hur många nu än de må vara?
Kan inte hjälpa dig med ektoplasman men den bilden på ett kylskåp torde ha positiva hälsoeffekter.Linda Kall skrev:Kan någon tala om för mig var ektoplasman är på den här bilden?
http://www.ifokus.se/ShowUserFile.aspx?BinaryId=a50ff5ec-b59f-47c9-9a3f-6dab366791a5
Bra bild att ha på kylen som varnande exempel, visserligen, men var är ektoplasman?
Det är nog både och. En förutsättning för bra hälsa är ju god nattsömn, vill jag minnas.Tompavan skrev:Kan inte hjälpa dig med ektoplasman men den bilden på ett kylskåp torde ha positiva hälsoeffekter.
Vem är Summa? För det är väl inte Summa som i summation av minuterna?C-J skrev:Jane Lyzell: 9 minuter
Tompavan: 0.1 minut
Allhealing: 3 minuter
kaxiga Z: 4 minuter (för att jag läste Allhealings inlägg igen)
Urquhart: 0.1 minut
anundi: 0.1 minut
Summa: 9.3 minuter.
Vart skickar jag räkningen?
Återgå till Pseudovetenskap och sekter
Användare som besöker denna kategori: Sanning och 1 gäst