Det borde vara värt en trumpetfanfar!killershrew skrev:EDIT: Klickade citera istället för ändra. När blev jag datornaffe egentligen? Jag var det inte igår, tror jag. Colin Fry har lagt en förbannelse!
Det borde vara värt en trumpetfanfar!killershrew skrev:EDIT: Klickade citera istället för ändra. När blev jag datornaffe egentligen? Jag var det inte igår, tror jag. Colin Fry har lagt en förbannelse!
killershrew skrev:killershrew skrev:Spiff00 skrev:Aha, men du kan väl fortfarande läsa dem om du jobbar dig dit manuellt? =)
Jag är antagligen lite ding men jag förstår inte exakt vad du menar. Det borde gå att logga ut o ändå läsa trådarna om det är så du menar?
EDIT: Funkade fint.
EDIT: Klickade citera istället för ändra. När blev jag datornaffe egentligen? Jag var det inte igår, tror jag. Colin Fry har lagt en förbannelse!
kaxiga Z skrev:Vet knappt något om ÖN, men induktiv slutsats från tidigare berättelser från John Houdi: Misstänker att ovanstående inlägg kommer att generera ännu ett antal pm till Houdi från folk på ÖN som i hemlighet håller med honom.
killershrew skrev:
Jisses. Jag har sett en massa män. Som vanligt ingen hejd på vad som räknas som övernaturligt!

Det är inte slut än. Oerhört bisarrt. Skräck-roande.John Houdi skrev:Fascinerande att Supranaturalis släppte in Jane Lyzell.... Ska bli intressant att följa.
Sätter på fondue...
[img]bild[/img]
Jo, det kan inte vara lätt att inte tro och samtidigt argumentera för sin tro.KA67 skrev:Det är inte slut än. Oerhört bisarrt. Skräck-roande.
Utveckla!Vetinteallt skrev:Vännen sa att Lange aldrig tar betalt. Och jag tyckte att då är det ju rätt just i alla fall på det sättet.
pwm skrev:Utveckla!Vetinteallt skrev:Vännen sa att Lange aldrig tar betalt. Och jag tyckte att då är det ju rätt just i alla fall på det sättet.
Pengar är bara ett av instrumenten som kan användas för att skaffa sig lojalitet, sympati och tillbedjan.Vetinteallt skrev:Jag tycker att det är hemskt när man ska tjäna pengar på andras sorg t.ex.
Återgå till Pseudovetenskap och sekter
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster