UFO-kontaktperson Channie West sålde utomjordiska "pass"

Diskutera det som påstås vara vetenskapligt grundat men som inte är det, samt andra empiriska påståenden utan belägg. Här kan du även diskutera sekter.

UFO-kontaktperson Channie West sålde utomjordiska "pass"

Inläggav Kaffebryggaren » ons 11 jul 2012, 20:53

Alla healers inom Universell Vit Tids Healing samt lärare för Den Nya Jorden skulle få sitt sista steg av utbildningen ute i Rymden.
Dock under vissa förutsättningar. Som universell vit tids healer måste du ha gått alla steg 1-4 inom Universell Vit Tids Healing och vilka kostade allt från 6 000 kr till 15 000 kr per steg, beroende på vilket steg man gick, vilken lärare man hade samt geografisk position, eftersom denna rörelse som kallas för channie-cult är utspridd över hela världen.
Även elever och lärare som gick NET 1-9,5 (kurser om den nya jorden) var berätigade att få gå sitt sista steg av utbildningen ute i Rymden. Dessa 1-9,5 steg kostade 500 kr -700 kr per steg beroende på tidpunkt, lärare och platsen i världen.
Ute i Rymden, på andra planeter skulle dessa healers och elever få avancerad healing utbildning av utomjordingarna, enligt utomjordingarnas kontaktperson och Ambasadör för Universell Vit Tids Healing på Jorden, Channie West. Dessa healers skulle sedan efter sin åtekomst till Jorden heala, kurera och behandla människor i enlighet med utomjordiska metoder och tekniker.
Kopia på ett sådant "pass" eller utomjordisk resehandling (dock ej ifyllt). Författtat och upprättat av Channie West Läs nedan:

Hej Allihopa!
Detta är ett separat Brev till de av er som har betalat för och får mina Nyhetsbrev. Detta brev är endast avsett för de personer som väntar på Kurs 5 av Universell Vit Tids Healing, NET 10, eller som är förbokade för en rymdresa. Om du personligen får detta brev från mig, Channie West, och har betalt för ovan nämnda service, samt har den rätta utbildningen, så är du berättigad till att införskaffa informationen nedan.

Denna personliga Universella information är bara tillgänglig, avsedd och till för de ovan nämnde personerna, ingen annan, inte ens om de betalar för informationen. Varje person behöver betala för deras egen personliga information utan undantag. Tyvärr, inga undantag tillåts!

Din Personliga Universella Information är inte ett måste att ha inför Kurs 5, NET 10, eller din förbokade resa. Dock kan tilläggas att det är en mycket bra idé att ha denna information innan kurser och resor.

Kram, Channie

DIN PERSONLIGA UNIVERSELLA INFORMATION

Utomjordingarna har numera en mer öppen policy runt kurserna i Universum. Saker och ting har skiftat mycket och man tillåter en mycket större frihet. Eleverna själva får mer än gärna utforska Universum. Detta sker dock med lite transporthjälp från deras håll, och ett lätt övervakande, så vi inte hamnar på planeter utan syre etc. Du skulle kunna få större möjligheter i ditt eget utforskande, och kanske även kunna besöka den planet du kallar ditt hem däruppe, om det är fysisk möjligt förstås, med lite mer info i ryggsäcken. Du kanske även skulle kunna möta några av de du känner därute, familjemedlemmar, vänner etc. Men om du vill utforska, så behöver du faktiskt en mer noggrann information. Du behöver ju den exakta Universella positionen i Universum för just ”din” planet, och givetvis även planetens namn, samt namnet på ”din” stad/by. Helst bör du kanske ha lite namn på folk där också, personer som gärna vill möta dig när du kommer dit på besök. Även om du inte skall färdas dit ut, just i detta nu, kommer informationen ändå att ge dig glädje. Du kan, just nu, få mer effektiva meditationer med en noggrann information. Du kan dessutom arbeta med dig själv och din andliga utveckling med tecknen etc. Ju mer detaljer man har om sig själv, desto lättare är det att koppla upp sig på sitt Högre Jag och aktivt växa andligen.

Dessa papper innehåller viktig information för hela ditt andliga växande före, under och efter Den Nya Jorden och Det Stora Skiftet. Jag vet att många av er har haft en stark önskan att få tag i denna form av information och kunskap om er själva därute. Kanske kan informationen ge lite av de svar som en del av er söker, och det gör att det blir lättare för er fortsättningsvis.

Minns att denna information inte är ett måste inför Kurs 5, NET 10, eller din resa i Universum! De utomjordingar som organiserar kurserna känner dock, precis som jag, att det är en väldigt god idé att ha denna typ av information innan man åker ut.

Ingen annan eller extra information kan ges, annat än det som finns på listan nedan, över Din Personliga Universella Information. INGA UNDANTAG ELLER UTÖKAD INFORMATION KAN FRAMLÄGGAS!

Efter det att alla Nyhetsbrevs deltagare i alla länder fått möjlighet att ta del av informationen, kan det finnas en möjlighet att andra kan få köpa informationen. Så familjemedlemmar, vänner etc., som inte har den erforderliga utbildningen, kan ändå få ta del av sin Personliga Universella Information så småningom. För att få detta, måste även de, följa betalningsproceduren nedan för att få sin Personliga Universella Information. Ett separat brev kommer att sändas ut när detta är okej för andra att ta del av. Men före det, måste jag tyvärr säga, det är omöjligt för mig att hjälpa dina släktingar och vänner!

VIKTIGT! – Efter att du fått dina papper med Din Personliga Universella Information, kopiera dem och ta dem med dig på din universella resa. Om Den Nya Jorden och Det Stora Skiftet sker innan du fått dina papper, kommer du personligen att få dem överräckta, så fort som möjligt var du än är.

HUR GÅR MAN TILLVÄGA FÖR ATT FÅ TAG I
SIN PERSONLIGA UNIVERSELLA INFORMATION

Detta är den procedur som behövs här i Sverige för att du skall få informationen hemskickad till dig. Varje land kommer att ha olika procedurer.

I Sverige är priset 1125 kronor inkl. moms, porto ingår i priset.

1. Skicka in pengarna på Plusgiro till: Firma Channie West
Plusgiro nr: 16 09 61 - 9

2. Skicka ditt fullständiga namn och din kompletta adress på ett vykort eller brev till:

CHANNIE Box 43 186 03 BROTTBY

Var ytterst noga med att uppge ditt fullständiga namn och din adress korrekt och läsbart. Skriv gärna med stora bokstäver. Snälla, läs igenom allting och kolla det noga en extra gång!

Efter det att din betalning kommit in på Plusgirot, dina namnuppgifter och adressuppgifter anlänt i postboxen, kommer jag att börja mitt sökande efter den bästa universella informationen för just dig. Jag kommer att arbeta i den ordning jag får svar. Jag arbetar nu med Sverige, men efter 25 juni kommer jag att börja med nästa land.
Genom att informationen är mycket specifik för just dig kommer jag att behöva en hel del tid för att leta reda på alla detaljer. Jag vill vara säker på att kunna ge dig den bästa informationen som jag kan och så snart jag kan. Varje person tar mig många timmar av undersökningsarbete.
En del av er har redan viss information, som ni fått av mig vid personliga konsultationer etc., eller från andra människor i den andliga världen. Naturligtvis kan ni använda er av denna info, men informationen som nu är möjlig att ge ut är dock den mest aktuella i nuläget.
Vad som bör tilläggas är att varje person i Universum har fler namn än ett genom livet. Namnen förändras därute, liksom härnere, genom livets alla skeden, till exempel kallas jag inte längre Chrisse-loppan eller Christina, utan istället Channie. Därute sker samma förändringar, men inte bara genom att man växer upp, utan även genom andligt växande och förståelse, nya insikter och kunskaper, med mera. Ett medlemskap i en Orden kan även det förändra förnamnet, men även markant ändra efternamnet. Om en eller flera i samma familj tillhör samma Orden ändras efternamnet och allas namn mycket markant, detta för att hylla den energin som Orden står för. Ordet cha, eller skrivet Cha, dyker till exempel upp i, eller avslutar ett namn eller efternamn, om Cha-Orden är inblandad i förändringen.

MIN VIKTIGA INFORMATION
Inför Den Andliga Evolutionen
Människans Stora Skifte till en Högre Värld och Dimension

………………………………………………………………………
Mitt förnamn och efternamn här och nu är

Vi är alla multidimensionella varelser med parallella liv ute i Universum. Detta betyder att du, just nu, är en Utomjording, en Ljusväsen eller en Ängel.

Ditt starkaske namn i Universum är:…...……………………………………

Ditt Släktnamn är:………………………………………………………………

Pappa, Mamma, Bror eller Syster:……………………………………………..

En Nära Vän:……..…………………………………………………………….

I Värld:……………

Den viktigaste planeten att koppla upp dig på
eller besöka:………………………………………….…………………………

Stad på den planeten:…………..……………………………………………….

Den Universella Position:……….……//…….………/……………~…………

Så här uttalas ett högtidligt Hej på ditt språk:………………………………

Så här ser ditt språk ut när man skriver just ditt namn:

Så här ser vibrationsspråket ut när man skriver just ditt namn:

Din ålder där är:…………...

PERSONLIGT FÖR DIG

En bra Färg att meditera på är:…….……………………………..……………

Ett bra Utomjordiska Ord för dig är:………......…………….………………...
Tänk på, meditera på eller bär med dig.

Ett bra Utomjordiska Tecken för dig är:

Ett bra Utomjordiska Symboler för dig är:

STENAR

En sten som är bra för dig just nu är:.…..……………………………………

Din Hjärtsten är:…………………………………………………………………
Hjälper dig med kroppens styrka och funktioner, samt aurans energi.

Din Själssten är:………………………………………………………………….
Hjälper dig med din själs inre ljus och din koppling till det Högre Jaget, samt din andliga kontakt med Universum.

DINA TECKEN

Tecknen nedan är alla skrivna på Vibrationsspråket. Detta är det universella språk som talas och förstås av de flesta i Universum. Tänk, meditera på eller bär med dig det tecken, eller den symbol, som passar dig just i detta nu.

Ditt jordiska namn på Vibrationsspråket:

Ditt bästa Öppningstecken för din Andlighet, inför Den Andliga Evolutionen och Din uppgång till en Högre Värld och en Ny Dimensionen, är:

Ditt bästa Dimensionstecken väl där är:

Ditt bästa Tecken inför Den Nya Jorden:

Ditt bästa Tecken på Den Nya Jorden:

Ditt bästa Tecken för att minnas Andliga Kunskaper är:

Ditt bästa Tecken för kontakt med Ditt Högre Jag är:

Ditt bästa Tecken för Personlig Utveckling är:
Det mest praktiska Tecken för dig att använda dig av under Kurs 5, NET 10, samt under hela din vistelse i Universum:

VÅRA ANDLIGA HJÄLPARE OCH VÄNNER

Sammanlagt antal Skyddsänglar, Guider, Andliga Ledare etc. som du har

är:……………

SKYDDSÄNGLAR

Din/dina Skyddsängel/Änglar heter:……………………………………………

………………………………………….…………………………………………

Kommer från Värld:…………

GUIDER

Din Guide/dina Guider heter:………………………….………………………..

…………………………………………………………………………………….

Kommer från Värld:……………

Ditt bästa Tecken för kontakt med dina Guider, Skyddsänglar etc. är:
[/b]
Kaffebryggaren

Re: UFO-kontaktperson Channie West sålde utomjordiska "pass"

Inläggav manifesto » ons 11 jul 2012, 20:58

Behövs det visum?
Användarvisningsbild
manifesto

Inläggav Kaffebryggaren » ons 11 jul 2012, 23:08

Hon påstår att hon regelbundet , flera ggr i veckan reser ute i Universum och äger sin egen farkost som står parkerad på Månen och som hon kan styra med hjälp av fjärrkontroll.

http://www.tv8play.se/play/223710/
Kaffebryggaren

Inläggav FudoMyoo » tor 12 jul 2012, 11:56

Kaffebryggaren skrev:Hon påstår att hon regelbundet , flera ggr i veckan reser ute i Universum och äger sin egen farkost som står parkerad på Månen och som hon kan styra med hjälp av fjärrkontroll.

Otroligt fascinerande att lyssna på henne. Hon låter så övertygande, nästan som hon trodde på det hon sa själv. Frågan är om hon kanske gör det, dvs byggt upp någon slags fantasivärld som t om tror på själv? Eller tror ni hon snarare är en riktigt kallhamrad och cynisk manipulatör som byggt upp sin fantasivärld enbart för att få uppmärksamhet och lura folk på pengar?
Ordnung muss sein.
Användarvisningsbild
FudoMyoo

Inläggav B Hellqvist » tor 12 jul 2012, 12:47

Kan hon ordna körkort för UFO:n, och vilka är i så fall de medicinska kraven?
Reason is always a kind of brute force; those who appeal to the head rather than the heart, however pallid and polite, are necessarily men of violence. We speak of touching a man's heart, but we can do nothing to his head but hit it. Chesterton
Användarvisningsbild
B Hellqvist

Inläggav Blenda » tor 12 jul 2012, 13:00

B Hellqvist skrev:Kan hon ordna körkort för UFO:n, och vilka är i så fall de medicinska kraven?

Lågt blodtryck.
Blenda

Inläggav Kaffebryggaren » tor 12 jul 2012, 14:53

Vad gör man med människor som tenderar att fabricera så otroliga, fantastiska sagor?
Men att livnära sig på dessa sagor...starta pyramider världen över med business och royaliteis....Har man inte gått lite lite för långt?

Det torde finnas så lite forskning kring mytomani. Den här artikeln hittade jag. Kanske värt att läsa artikeln ändå
http://www.svd.se/nyheter/idagsidan/mas ... _52693.svd
Kaffebryggaren

Inläggav take » tor 12 jul 2012, 15:21

Blenda skrev:
B Hellqvist skrev:Kan hon ordna körkort för UFO:n, och vilka är i så fall de medicinska kraven?

Lågt blodtryck

och psykos.
Positivitisk, reduktionistisk sk naturvetenskap är ett passerat som totalparadigm i en kvantfysiskalisk kontext.
Användarvisningsbild
take

Inläggav Blenda » tor 12 jul 2012, 15:30

take skrev:
och psykos.

Man kanske får gå en preparandkurs då?
Blenda

Inläggav VeVeN » tor 12 jul 2012, 17:03

Kaffebryggaren skrev:Hon påstår att hon regelbundet , flera ggr i veckan reser ute i Universum och äger sin egen farkost som står parkerad på Månen och som hon kan styra med hjälp av fjärrkontroll.

Vad går hon på för kuliga piller?
Hade jag varit litet mer ödmjuk hade jag varit perfekt!

På min ignorelista just nu moridin, matte, aktivarum, Vidugavia, Thomas P
Användarvisningsbild
VeVeN

Inläggav Blenda » tor 12 jul 2012, 18:27

VeVeN skrev: Vad går hon på för kuliga piller?

Något från Astra.
Blenda

Inläggav Kaffebryggaren » tor 12 jul 2012, 18:46

Ja, det kan man fråga sig...vad det är för kuliga piller det rör sig om. Egentligen kan man fråga sig vad hela det skaran av människor går för på piller. De torde ha tappat en verklighetsföraknkring och lever i en egen illusionsvärld i väntan på den nya jorden, masslandningar, uppstigningar. Tyckte att det rörde sig om 6-11 miljoner människor som väntar på att bli upphämtade av farkoster världen runt. Kommer ej ihåg de exakta siffrorna (finns dock inspelat från senaste föredraget). De dyrkar henne och tror att hon är drottning över Universum och Jesus syster. Hon skrev i sin senaste bok att hon är ett godomligt väsen. För dessa religiösa sagor betalar folk tusentalskronor per kurs/steg. Ska du du gå alla steg i dessa "biblar" och det finns totalt 5 så kostar det dig 20 000 -25 000 kr.
De som hoppar av eller är lite mer rationella förklaras vara antigen besuttna av mörkret, eller ha gått över till mörkret eller utsatta för mörkerattacker.
De har dock bot. De som har gått de mest avancerade kurser och fått certifikat och titel healer excellent för Universum, kan behandla schizofreni med utdrivning av ovälkomna själar i enlighet med kurslitteraturen. Dessa kurser kallar de för yrkesutbildningar.
Kaffebryggaren

Inläggav Perfekt » tor 12 jul 2012, 20:32

Kaffebryggaren skrev:Tyckte att det rörde sig om 6-11 miljoner människor som väntar på att bli upphämtade av farkoster världen runt.

Med tanke på hur de allmänna kommunikationerna fungerar på många ställen torde det vara många fler.
Perfekt

Inläggav piotrr » tor 12 jul 2012, 20:40

/ Per Edman
Kiri-kin-tha's first law of Metaphysics: Nothing unreal exists
Folkpartiet Norrmalm. Vetenskap och Folkbildning. Uppsalainitiativet. Inlägget innehåller mina åsikter.
Användarvisningsbild
piotrr

Inläggav Kaffebryggaren » tor 12 jul 2012, 23:51

Det mest tragiska med "utomjordiska" upplevelser och kontakter av det slaget är att dessa inte alltför sällan läggas till grund för någon form av religiös tro/rymdreligion, ofta terapeutisk sådan där man behandlar människors sjukdomstillstånd med någon form av healing, terapi, kristaller som man lärt sig av "rymdgubbarna". Värre blir det när deras kurser/kurskompendier innehåller instruktioner hur man behandlar svåra sjukdomstillstånd så som cancer, diabetes, epilepsi, schizofreni mm. Behandling med trolleridroppar etc.
Det kan i principip sluta hur som helst när sjuka eller deprimerade människor lägger sig på deras behandlingsbänkar.
En del bedriver business i stor skala, världen runt och påstår sig ha en healingmetod som man blivit utbildad av utomjordingarna ute i rymden på en annan planet och ska även ta med sig miljoner människor upp dit, men först måste de gå en del dyra "healingutbildningar". Tragiskt.

Tycker synd om människorna som köper allt detta och luras till att tro att de är jordens främsta healers men även de stackrana som söker hjälp i god tro. Stackarna som inte mår så bra och söker hjälp hos en alternativ behandlare, tearapeut.

Så här låter det när man tror att man står högst inom healingen på Jorden. Eller nästan högst. Ambasadören Channie West är ambasadör för denna healingform för hela Jorden, speciellt utbildad ute i Universum och blivit utvald av utomjordingarna, enligt hennes påståenden. http://www.newuniversalwhitetimehealing.com/ eller http://www.boardofknowledge.com/ (Båda webbsidorna av samma aktör som lyder under Channie West)
Kaffebryggaren

Nästa

Återgå till Pseudovetenskap och sekter