Vänta bara tills man har hittat henne eller hennes kropp. Då kommer fjärrskådarna framkravlande och talar om att det visste de hela tiden!
piotrr skrev:Det beror också på att landet är fullt av skogar, sjöar, vattendrag och hus.
simone skrev:Det är väl inget konstigt att medium prickar in skog eller sjö, det är väl där offren oftast hittas.
SolitaryMan skrev:simone skrev:Det är väl inget konstigt att medium prickar in skog eller sjö, det är väl där offren oftast hittas.
Precis, vilket är varför sådana "förutsägelser" är fullständigt värdelösa.
simone skrev:SolitaryMan skrev:simone skrev:Det är väl inget konstigt att medium prickar in skog eller sjö, det är väl där offren oftast hittas.
Precis, vilket är varför sådana "förutsägelser" är fullständigt värdelösa.
Värdelösa är de väl inte helt, men de kunde vara mer precisa. Hur skulle värdefulla tips se ut enligt dig?
simone skrev:Värdelösa är de väl inte helt, men de kunde vara mer precisa.
miggs skrev:min mamma som är medium ... min mammas förmåga litar jag blint på, har sett henne jobba ett flertal gånger och hon har ännu inte haft fel...
miggs skrev:vill bara tillägga att min mamma har kontaktat polisen i detta fallet och dom har letat i sjön men mamma vet ju inte exakt om hon ligger just i sjön, utan bara att hon färdats i en båt
Återgå till Pseudovetenskap och sekter
Användare som besöker denna kategori: arcticspace och 2 gäster