kaxiga Z skrev:Ok, vem i tråden är inte på något sätt ingenjör till utbildning (eller galen entusiast, som Vils)? Pallas?
Kan du lista ut vad vad det är för pryl som Procentarens avatar är en ritning på? (Om du redan vet är du diskvalificerad)
Det går att, med god vilja, bildgoogla fram, om man "gör det i rätt ordning" och vet vad den tillhör för klass av prylar.
Tompavan skrev:Typiskt, när man för en gångs skull kan...
Jag känner mig lite petig men ritning är inte rätt beteckning. Det är snarare en symbol som representerar den "prylen" på något som skulle kunna kallas en ritning.kaxiga Z skrev:Kan du lista ut vad vad det är för pryl som Procentarens avatar är en ritning på?
Samt de som utbildat sig tidigare än någonstan på 50-taletAnders G skrev:Återstår de som hoppat av före åttan!
Spiff00 skrev:Samt de som utbildat sig tidigare än någonstan på 50-taletAnders G skrev:Har en högstadiefysikbok i hyllan här på jobbet. Symbolen finns med där, tydligt förklarad. Högstadiekompetens = ni får inte svara. Återstår de som hoppat av före åttan!
Avatarens symbol representerar en undergrupp av den här "prylen" men du får naturligtvis kalla representationen vad du villkaxiga Z skrev:Fast symbolen är inte symmetrisk, och alltså inget 'emblem'. Utan den behöver ange riktning. T ex den på avataren. Så jag kallar den för ritning.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster