Jag kommer inom kort att presentera några förslag till arbetsgrupper som jag vill ha igång för VoFs räkning. Just nu är det dock en grupp som känns extra angelägen att få igång och vi söker folk som vill ingå i den.
I gruppen kommer vi att samla information om PR och skriva debattartiklar, pressmeddelanden, insändare ect och målet är förstås att föreningen ska synas mer i media. Jag tror att vi kan lyckas riktigt bra med detta om vi samordnar oss. Jag vet att det finns goda skribenter här inne och mycket samlad kunskap och det kommer bli riktigt kul när vi är igång! Naturligtvis vill vi ha med folk med kompetens inom media och PR men det är inget krav. Ni som "bara" gillar att skriva och kan ta er tid för föreningen är varmt välkomna likaså. Man bör dock vara medlem. Ev anonymitet går att vidhålla, dock ej inom gruppen, för den som inte vill synas utåt.
Dom som är intresserade kan skriva här i tråden eller kontakta mig på v.gardell(a)vof.se så kallar jag er till ett möte. Vi kan ses irl om det går annars blir det på skype i mindre grupper.
Kom igen nu, låt oss höras!