Arbetsgrupp för PR och media

Diskutera sådant som rör föreningen Vetenskap och Folkbildning eller den skeptiska rörelsen i allmänhet.

Arbetsgrupp för PR och media

Inläggav pax » ons 29 feb 2012, 00:28

Jag kommer inom kort att presentera några förslag till arbetsgrupper som jag vill ha igång för VoFs räkning. Just nu är det dock en grupp som känns extra angelägen att få igång och vi söker folk som vill ingå i den.

I gruppen kommer vi att samla information om PR och skriva debattartiklar, pressmeddelanden, insändare ect och målet är förstås att föreningen ska synas mer i media. Jag tror att vi kan lyckas riktigt bra med detta om vi samordnar oss. Jag vet att det finns goda skribenter här inne och mycket samlad kunskap och det kommer bli riktigt kul när vi är igång! Naturligtvis vill vi ha med folk med kompetens inom media och PR men det är inget krav. Ni som "bara" gillar att skriva och kan ta er tid för föreningen är varmt välkomna likaså. Man bör dock vara medlem. Ev anonymitet går att vidhålla, dock ej inom gruppen, för den som inte vill synas utåt.

Dom som är intresserade kan skriva här i tråden eller kontakta mig på v.gardell(a)vof.se så kallar jag er till ett möte. Vi kan ses irl om det går annars blir det på skype i mindre grupper.

Kom igen nu, låt oss höras!
Vill du engagera dig inom VoF? Kontakta mig för information om deltagande i arbetsgrupperna eller för att starta en ny grupp. Tveka inte, du är efterlängtad! v.gardell(a)vof.se twitter facebook
Användarvisningsbild
pax
Forummoderator

Re: Arbetsgrupp för PR och media

Inläggav Hexmaster » ons 29 feb 2012, 09:22

Om jag slipper att konferera via mail är jag helpå.
Detta skall jag visa dig medelst ett stort papper som jag har fyllt med faktiska upplysningar! - Strindberg
Användarvisningsbild
Hexmaster

Inläggav Zoid » ons 29 feb 2012, 09:31

Jag är intresserad också :smile2:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Användarvisningsbild
Zoid

Inläggav Lill-Erik » ons 29 feb 2012, 10:39

Jag är med.
Lill-Erik

Inläggav pax » ons 29 feb 2012, 11:46

Fabulous!

Fler? Det är bra om vi är många!
Vill du engagera dig inom VoF? Kontakta mig för information om deltagande i arbetsgrupperna eller för att starta en ny grupp. Tveka inte, du är efterlängtad! v.gardell(a)vof.se twitter facebook
Användarvisningsbild
pax
Forummoderator

Inläggav Tubba » fre 02 mar 2012, 20:23

Jag är intresserad.
// L. C. Nielsen

Beautiful Railway Bridge of the Silv’ry Tay!
Alas! I am very sorry to say
That ninety lives have been taken away
Tubba

Inläggav pax » tis 06 mar 2012, 20:19

Ni som är intresserade! Maila mig så att jag får era adresser.
Användarvisningsbild
pax
Forummoderator

Återgå till VoF och den skeptiska rörelsen