Anders G skrev:OK, Henrikperrin, då har DU fått ursäkt för spydigheter. Hyfsa dina inlägg med det i åtanke. Tips: man kan förhandsgranska inlägget innan man trycker på skicka. Granska styckeindelning och läsbarhet. Redigera bort oförskämdheterna.
Jag lovar att se över min ton. Mitt språk och styckeindelning får ni stå ut med.
För att hyfsa tonen kan jag, istället för att vara sarkastisk, skriva klarspråk:
Den generella tonen på alla voff´s forum är i allra högsta grad nedvärderande och sarkastisk både mellan er själva men framför allt mot de som inte håller med er. Därför antog jag att det var ok att vara lite sarkastisk själv. Ber om ursäkt för det misstaget om någon retat sig på mitt sätt. Att sedan det skrivna ordet på dessa forum ofta misstolkas är svårare att förhindra. Som t ex min lilla kommentar om mina fyra år på universitet. Det var mest bara ett litet försök till självironi. När då några istället retade sig på det så svarade jag med att man ser det man själv har inom sig eftersom jag blev lite irriterad helt enkelt.
Nu när vi förhoppningsvis rett ut det som jag ser som oväsentligt, så skulle det vara intressant att få lite kommentarer på det mitt sista inlägg egentligen handlar om. Låt oss lägga ner stridsyxan helt enkelt och förutsätta att det vi skriver är välment. Jag ska i a f göra så gott jag kan om jag ens orkar fortsätta det här. Jag är inte här för att försöka bevisa något, bara agera en liten motvikt till en ganska ensidig debatt.
Så hur är det nu med synskheten, det jag kallar för medialitet? Det kom ju någon kort intressant kommentar efter min utläggning.