Lågkolhydratkost bäst för vikten

Testa forumets olika funktioner. Detta är även platsen för tramsiga inlägg och oseriösa diskussioner.
Användarvisningsbild
Jacob
Avstängd

Re: Sv: Lågkolhydratkost bäst för vikten

Inlägg av Jacob » lör 25 maj 2013, 00:30

herj skrev: Hmmm inte vet jag. Dem flesta trådarna brukar vara övergripande om olika förtelseer och sedan enskilda fall i dem.

Fast du verkar ju faktiskt inte vara så intresserad i att diskutera det vetenskapliga läget i frågan. Du beter dig mer som om du vore nyfrälst. Jag tyckee du väldigt wnkelt viftat bort både resonemang och vetenskapliga artiklar.
Jag har framfört ett antal vetenskapliga publikationer, som har viftats bort. Kan du specificera dig mer exakt?
herj skrev: Må så vara att det är någonting som du tycker är intressant. Men du behöver inte skapa 100 trådar pm det för det.
Jag har skapat en handfull trådar. På sin höjd. Långt ifrån 100. Vad är ditt problem egentligen?
herj skrev: Därför
Nej, du kan inte först LJUGA, och se skriva, därför...
herj skrev: vore nästan det bästa med en övergripande tråd i frågan och alla dina nya trådstarter i ämnet kan sedan förpassas till en betraktelsetråd.
Du får ta upp det förslaget med moderatorerna. Jag är blir inte förvånad om du lyckas.
herj skrev: Vars kan du se att ämnet är avskytt? Kan det vara så att du ser det så för att folk intw direkt blir frälsta av din argumentation? Eller är det så att du försöker ta på dig en offerkofta igen?
Ta på mig offerkofta? Jag har alltid på mig en radioaktivt säker skyddsoverall och foliehatt när jag loggar in på Voffen.
Socialstyrelsen [..] bedömer att dr. Dahlqvists rekommendationer av ”lågkolhydratkost” till patienter med övervikt och patienter med diabetes typ 2 idag kan anses vara i överensstämmelse med vetenskap och beprövad erfarenhet.

Skriv svar