Tråden där vi läser in agendor & baktankar (& felciterar)

Testa forumets olika funktioner. Detta är även platsen för tramsiga inlägg och oseriösa diskussioner.
Användarvisningsbild
delfinenflipper

Re: Tråden där vi läser in agendor & baktankar (& felciterar

Inlägg av delfinenflipper » tor 18 apr 2013, 08:02

Foppa fick sluta med hockeyn på grund av vaccination. Det där med foten är bara en cover up.

Användarvisningsbild
amandaduregard
Kontakt:

Re: Sv: Tråden där vi läser in agendor & baktankar (& felcit

Inlägg av amandaduregard » tor 18 apr 2013, 08:39

Jag har nu anmält samtliga inlägg som refererar till sport, både i den här tråden och på resten av forumet.
Men det är väl ingen som bryr sig om vad jag tycker.

Användarvisningsbild
Catweazle

Inlägg av Catweazle » tor 18 apr 2013, 09:59

amandaduregard skrev:Jag har nu anmält samtliga inlägg som refererar till sport, både i den här tråden och på resten av forumet.
Att systematiskt anmäla inlägg är ju också en form av sport. Jag har anmält samtliga dina inlägg och att du sannolikt är samma person som delfinenflipper. Jag tvivlar på att det är en slump att båda dina avatarer går i lila ton.

Tack för den tid som varit.

Om moderatorerna inte bifaller denna rapport är det bevisat hur korrupta de är. Jag lovar att jag är beredd att gå ända till EU-domstolen med detta. Förresten betyder det ingenting att någon gillade ditt inlägg, eftersom det var du själv med ditt trollkonto. Får du fler gilla bevisar det att du har fler trollkonton.
Några anspråkslösa ord från en konsensuscomalobotomerad stackare.

Användarvisningsbild
delfinenflipper

Inlägg av delfinenflipper » tor 18 apr 2013, 10:32

amandaduregard skrev:Jag har nu anmält samtliga inlägg i den här tråden och på resten av forumet.
Du försöker att störta hela forumet för att göra det till din privata blogg ser jag.

Skriv svar