Glad sommar!!

Testa forumets olika funktioner. Detta är även platsen för tramsiga inlägg och oseriösa diskussioner.
Användarvisningsbild
Hippieungen

Glad sommar!!

Inlägg av Hippieungen » lör 25 maj 2013, 21:32

Vill bara önska alla en glad sommar dessa soliga dagar. Själv har jag suttit hela eftermiddagen på min helt insynsskyddade balkong och solat topless. Vissa beteenden går bara inte ur när man är uppfostrad i hippiemiljö.
"Du kann inngenting och vet inngenting och är bara en tjock kossa som planckar andras innlägg och stavar som en gris. Du är bara en simmpel hippyunge"

Min dom på ett annat forum. Fast ett fel. Jag är jättesmal.

Användarvisningsbild
Anders G

Re: Glad sommar!!

Inlägg av Anders G » lör 25 maj 2013, 22:02

Även jag har gått topless idag, en säkert mer förfärande syn.
They don't like it up'em, you know!

Användarvisningsbild
Katinka77

Inlägg av Katinka77 » lör 25 maj 2013, 22:09

Moraliskt förfall. Skulle aldrig förneka vår urgud SOLEN genom att fladdra med mina hundöron under hans del av dygnet. Månen hans syster kan få ta del av min bleka kropp när jag tvagar den i en redan innan försurad sjö.

Ödmjukt er Katinka.

Edit: Glad sommar mina vänner!
OT: Ska vi starta en helkroppstråd som på familjeliv.se?
/Nyfiken gul.
Till och med en usling som jag har fått "lite" kärlek av Pax! <3

Som skeptiker påbjuda vi (implicit) att alla döda (inkl.döende) plexiglasingjutes inom statlig försorg för att sedan smycka det offentliga rummet. Dit verkar det dock vara långt

Användarvisningsbild
Hippieungen

Inlägg av Hippieungen » lör 25 maj 2013, 22:34

Katinka77 skrev:Moraliskt förfall..
Varför är man hopplös om man är topplös bara för att man är snopplös? Kan man inte bara få vara less på top?
Utan en tråd? Du börjar.
"Du kann inngenting och vet inngenting och är bara en tjock kossa som planckar andras innlägg och stavar som en gris. Du är bara en simmpel hippyunge"

Användarvisningsbild
Hippieungen

Inlägg av Hippieungen » lör 25 maj 2013, 22:38

Anders G skrev:Även jag har gått topless idag, en säkert mer förfärande syn.
Fattar inget, men min morbror hälsar något om att han hoppas att någon remskiva ska gå hela sommaren.

Användarvisningsbild
Katinka77

Inlägg av Katinka77 » lör 25 maj 2013, 22:52

Hippieungen skrev:
Katinka77 skrev:Moraliskt förfall..
Varför är man hopplös om man är topplös bara för att man är snopplös? Kan man inte bara få vara less på top?

Ingen är hopplös. Du missuppfattade min intention. Sötnos.
Bild
Utan en tråd? Du börjar.
Min blygsamhet förbjuder mig. Låt oss börja på toppen istället.
Bild

Hur hamnade vi här? Allt jag vill veta är vem som formade våra stenar och vilken planet intelligensen kom från.

Bild
Till och med en usling som jag har fått "lite" kärlek av Pax! <3

Som skeptiker påbjuda vi (implicit) att alla döda (inkl.döende) plexiglasingjutes inom statlig försorg för att sedan smycka det offentliga rummet. Dit verkar det dock vara långt

MacBruce
Avstängd

Inlägg av MacBruce » lör 25 maj 2013, 23:43

"Att temperaturens tilltagande
och därav klädernas avtagande
gör damerna mer intagande,
har visat sig vara ett riktigt antagande."
--Cello

Användarvisningsbild
Hippieungen

Inlägg av Hippieungen » sön 26 maj 2013, 00:02

Vill bara säga att jag startade den här utflippade tramstråden för att jag uppriktigt vill önska alla en glad sommar.

Dessutom undrade någon om jag har hållit mig borta för att jag har blivit sur på något. Nej, jag har ingen anledning att vara sur på någon här. Däremot är jag rätt ofta sur på mig själv, men det är en helt annan historia.

Eftersom mina förlupna ord om min klädvana i solen på min balkong skapade sådant intresse (förlupna meningar är min största talang): Här är bilden av mig på balkongen:
Spoiler: Visa
Bild
Återigen
GLAD SOMMAR ALLIHOPA!

Användarvisningsbild
Anders

Inlägg av Anders » sön 26 maj 2013, 12:55

Det ni kallar sommar är vad vi har i December och Januari. Nu börjar det bli lagom, drygt 35 på dagen och drygt 25 på nätterna. Solsken mest hela tiden.
Maskirovka är en rysk militärteknisk term för metoder, verktyg, utrustning, med mera, som skall vilseleda en fiende i händelse av en konfliktsituation

Användarvisningsbild
Blafsen

Inlägg av Blafsen » mån 27 maj 2013, 22:40

Hippieungen skrev:Vill bara säga att jag startade den här utflippade tramstråden för att jag uppriktigt vill önska alla en glad sommar.

Återigen
GLAD SOMMAR ALLIHOPA!
Glad sommar själv! Jag hade hoppats få se massor av inlägg av dig här, men du har inte synts till sen jag blev medlem. Du fortsätter väl att skriva mer? Kom igen nu!
hippieungen skrev:Dessutom undrade någon om jag har hållit mig borta för att jag har blivit sur på något. Nej, jag har ingen anledning att vara sur på någon här. Däremot är jag rätt ofta sur på mig själv, men det är en helt annan historia.
Vad menar du? Jag har sett dig skriva på ett forum där många är sura på dig. För att du är lysande. Om du inte är sur på nån här är det ju bara att köra.

Jag vill se mer av dig. Och då menar jag inte på balkongen.
......men jag är inte smartare än en femteklassare.

Användarvisningsbild
Hans S

Inlägg av Hans S » tis 28 maj 2013, 08:11

Blafsen skrev:Jag vill se mer av dig. Och då menar jag inte på balkongen.
Det ena behöver ju inte utesluta det andra.

Glad sommar på er alla.

Fast här utrikes och en sådär 150 mil söderut är sommarn inte kommen.

MVH

Hans
Detta innefattar inte X eller Y.

Användarvisningsbild
Hippieungen

Inlägg av Hippieungen » lör 22 jun 2013, 02:23

Hoppas ni har haft en trevlig midsommar allihopa och sluppit jobba som en annan stackare. Fast jag har inte huvudvärk när ni läser detta, men jag sover nog fortfarande. Åtminstone på lördag förmiddag.

Användarvisningsbild
Homo_Interneticus

Re: Sv: Glad sommar!!

Inlägg av Homo_Interneticus » lör 22 jun 2013, 07:50

Hippieungen skrev:Vill bara önska alla en glad sommar dessa soliga dagar. Själv har jag suttit hela eftermiddagen på min helt insynsskyddade balkong och solat topless. Vissa beteenden går bara inte ur när man är uppfostrad i hippiemiljö.
Bra manifistera den sexuella frigörelsen på den helt insynsskyddade balkongen!! :)

Användarvisningsbild
Hippieungen

Inlägg av Hippieungen » lör 22 jun 2013, 12:49

Homo_Interneticus skrev:
Hippieungen skrev:Vill bara önska alla en glad sommar dessa soliga dagar. Själv har jag suttit hela eftermiddagen på min helt insynsskyddade balkong och solat topless. Vissa beteenden går bara inte ur när man är uppfostrad i hippiemiljö.
Bra manifistera den sexuella frigörelsen på den helt insynsskyddade balkongen!! :)
Jag manifesterar ingen sexuell frigörelse på balkongen. Det handlar bara om något så primitivt som att jag njuter av solskenet så mycket som möjligt. Fast inte idag.

Men visst kan man säkert komplicera situationen med några filosofiska tankar om att jag egentligen har en sexuell akt med solen, om man tycker att det låter mer spännande.

Användarvisningsbild
Homo_Interneticus

Inlägg av Homo_Interneticus » lör 22 jun 2013, 22:37

Hippieungen skrev:
Homo_Interneticus skrev:
Jag manifesterar ingen sexuell frigörelse på balkongen. Det handlar bara om något så primitivt som att jag njuter av solskenet så mycket som möjligt. Fast inte idag.

Men visst kan man säkert komplicera situationen med några filosofiska tankar om att jag egentligen har en sexuell akt med solen, om man tycker att det låter mer spännande.
Haha

Skriv svar