Hollow Earth

Testa forumets olika funktioner. Detta är även platsen för tramsiga inlägg och oseriösa diskussioner.
Användarvisningsbild
delfinenflipper

Re: Hollow Earth

Inlägg av delfinenflipper » ons 05 jun 2013, 00:24

En bra intervju om HE. Det ska göras en expedition till nordpolen där hålet finns.

http://www.youtube.com/watch?v=Fef-6hKOYFE

Litenklen

Inlägg av Litenklen » ons 05 jun 2013, 00:30

delfinenflipper skrev:En bra intervju om HE. Det ska göras en expedition till nordpolen där hålet finns.

http://www.youtube.com/watch?v=Fef-6hKOYFE
Nä Nä!!!!
Bevis & belägg.. Inte ett kasst yuotubekilipp om nått som kanske kommer att hända om dom får ihop pengar...
Ps. har du stängt din PM låda igen?

Användarvisningsbild
delfinenflipper

Inlägg av delfinenflipper » ons 05 jun 2013, 01:39

Läs dagboken då. Finns en till som var där colonel Woodard. Googla-

Användarvisningsbild
Dûrion Annûndil

Inlägg av Dûrion Annûndil » ons 05 jun 2013, 07:11

I am a professor of ancient languages at the University of Texas (at Austin) and your children are speaking to each other in the extinct Lemurian language!"
http://www.ourhollowearth.com/ColBillieFayeWoodard.htm
Ja, den rövarhistorien var ju ännu roligare än den om Byrd! Inled med Woodard nästa gång. :lol:
Blåögd cyniker, pessimistisk livsnjutare.

Användarvisningsbild
Blafsen

Inlägg av Blafsen » ons 05 jun 2013, 09:49

delfinenflipper skrev:Där ser man iaf förklarat. Tänk att det finns en ingång under Gizapyramiden. :roll: Häftigt inte undra på att det är så avstängt där dör allmänheten
Nu är det så att vem som helst får gå in i Gizepyramiderna. Tänkte att en rapport från en som har varit där kunde vara intressant. Vi gick in så långt vi kunde, men när det tog stopp såg jag ingen inre sol. Bara ost, ost, ost, ost, ost och mera ost.

Men att jag har varit inne i en pyramid är i alla fall sant.
......men jag är inte smartare än en femteklassare.

Användarvisningsbild
skunkjobb

Inlägg av skunkjobb » ons 05 jun 2013, 10:21

delfinenflipper skrev:
skunkjobb skrev:
delfinenflipper skrev:En respekterad man som Kapten Byrd skulle aldrig ljuga.
Efter all tid vi tjatat om det här på Flashback så har du ännu inte lärt dig att han var konteramiral och inte kapten. http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_E._Byrd

Dagboken vet du ju redan är en förfalskning men det kan kanske vara kul att fördriva tid med att dra det ett varv till här.
Nej det finns mycket som inte stämde med något med dagboken men det var till Byrds fördel.

Jag tycker att Kapten låter bättre. Han var ju kapten på slygplanet så det är inte fel. Synd att det inte finns nån facepalm här.
Vad du tycker låter bra spelar ju ingen roll alls. Han var konteramiral och ingenting annat.

Kapten på flygplanet säger du och jag antar att du menar vid den förmodade flygningen över Nordpolen. Har du belägg för att han var kapten på den flygningen? I Wikipediaartikeln om honom står att han brukade tjänstgöra som navigatör på flygningarna.
delfinenflipper skrev:Läs dagboken då. Finns en till som var där colonel Woodard. Googla-
Var inte han kapten? :)

Användarvisningsbild
delfinenflipper

Inlägg av delfinenflipper » tor 06 jun 2013, 15:50

Kapten som kapten. Antingen sitter man där bak då är man passagerare. Annars sitter man där fram och är kapten. FACEPALM! Woodard var colonel, jag vet inte vad vad det heter på svenska.

Användarvisningsbild
Anders G

Inlägg av Anders G » tor 06 jun 2013, 16:14

Då kan man ju kalla honom fd kapten...
Det där med titulaturen lär du dig när det blir dags att rycka in, det kommer med tiden.
They don't like it up'em, you know!

Användarvisningsbild
skunkjobb

Inlägg av skunkjobb » tor 06 jun 2013, 23:51

delfinenflipper skrev:Kapten som kapten. Antingen sitter man där bak då är man passagerare. Annars sitter man där fram och är kapten. FACEPALM! Woodard var colonel, jag vet inte vad vad det heter på svenska.
Ansiktspalmen kan du spara åt dig själv som inte förstår skillnaden mellan kapten och konteramiral.

Är alla som "sitter där fram" kaptener? Jag trodde det kunde vara piloter, tekniker och navigatörer också (beroende på modell). Boeing 747 har minst fyra passagerarsäten placerade framför piloternas position. Eller vi har hittills trott att det är passagerarsäten men då är det alltså fyra kaptener som sitter där och de som styr planet är passagerare. Kul att lära sig något nytt.

Du säger åt oss andra att googla men du orkar inte slå upp att colonel betyder överste.

Användarvisningsbild
delfinenflipper

Inlägg av delfinenflipper » fre 07 jun 2013, 04:02

Nu snackar vi kapten byrds flygplan inte airbus. :roll:

Användarvisningsbild
skunkjobb

Inlägg av skunkjobb » fre 07 jun 2013, 08:13

delfinenflipper skrev:Nu snackar vi kapten byrds flygplan inte airbus. :roll:
Vem har snackat om Airbus? Jag snackade om Boeing, värsta konkurrenten till Airbus. Kokonontoteroramomiroralol...

Användarvisningsbild
delfinenflipper

Inlägg av delfinenflipper » fre 07 jun 2013, 13:45

Nej men båda är moderna passagerarjetflygplan, kan inte jämföras med kapten byrds plan.

Användarvisningsbild
Anders G

Inlägg av Anders G » fre 07 jun 2013, 14:21

Du gör ju just en jämförelse med kapten Byrds plan? (inte byrd) .

Användarvisningsbild
delfinenflipper

Inlägg av delfinenflipper » fre 07 jun 2013, 14:32

Anders G skrev:Du gör ju just en jämförelse med kapten Byrds plan? (inte byrd) .
Nej det var skunken som gjorde det.

Användarvisningsbild
Anders G

Inlägg av Anders G » fre 07 jun 2013, 16:29

delfinenflipper skrev:Nej men båda är moderna passagerarjetflygplan, kan inte jämföras med kapten byrds plan.
Du antyder att kapten Byrds plan skulle ha egenskaper som gör det radikalt annorlunda mot de andra typer av flygplan som nämns. Alltså gör du en jämförelse.
...och en sådan säger du kan inte göras. Du kan. Finns du på riktigt, eller är du en konstnärlig installation?

Skriv svar