Hollow Earth

Testa forumets olika funktioner. Detta är även platsen för tramsiga inlägg och oseriösa diskussioner.
Användarvisningsbild
skunkjobb

Re: Hollow Earth

Inlägg av skunkjobb » ons 12 jun 2013, 10:54

delfinenflipper skrev:Jaa men så är det ju. Kolla på konspirations och ufodelen nu, det är ju helt dött, bara massa tråkiga skeptiker. Men i mjölktråden fanns det någon vettig person såg jag, är väl bara en tidsfråga innan det blir avstängning. Märkligt att jag inte ens fått en varning här.

FB är ju ett mycket större forum och alla troende utom jag håller sig ju borta från VoF. Här får man tro bara för att det finns en lekstuga, på FB får man inte tro. Då kommer VoF. Stormakten håller oss i schack.
Vet du vad, jag har blivit avstängd två gånger på Flashback och har ett par aktiva varningar nu. Och jag är med i VoF så...

Men jag får hålla med om att det är lite stiltje i de avdelningar du nämner. Jag skulle uppskatta en sansad debatt i frågorna men problemet med alla som blivit avstängda samt även de flesta kvarvarande är ju att de inte kan debattera. Vilka argument man än tar fram så bara lallar de vidare och så upprepar de samma smörja ett par veckor senare. Det är ju ingen sund debatt.

Användarvisningsbild
Blafsen

Inlägg av Blafsen » ons 12 jun 2013, 17:11

skunkjobb skrev:
delfinenflipper skrev:Jaa men så är det ju. Kolla på konspirations och ufodelen nu, det är ju helt dött, bara massa tråkiga skeptiker. Men i mjölktråden fanns det någon vettig person såg jag, är väl bara en tidsfråga innan det blir avstängning. Märkligt att jag inte ens fått en varning här.

FB är ju ett mycket större forum och alla troende utom jag håller sig ju borta från VoF. Här får man tro bara för att det finns en lekstuga, på FB får man inte tro. Då kommer VoF. Stormakten håller oss i schack.
Vet du vad, jag har blivit avstängd två gånger på Flashback och har ett par aktiva varningar nu. Och jag är med i VoF så...

Men jag får hålla med om att det är lite stiltje i de avdelningar du nämner. Jag skulle uppskatta en sansad debatt i frågorna men problemet med alla som blivit avstängda samt även de flesta kvarvarande är ju att de inte kan debattera. Vilka argument man än tar fram så bara lallar de vidare och så upprepar de samma smörja ett par veckor senare. Det är ju ingen sund debatt.
Att det är så många avstängda där kan ju bero på att det är så många som är avstängda för 1.07? Det betyder ju att det inte är så många fysiska personer som är avstängda. Och det räcker ju med att man startar ett nytt konto medan man är avstängd så ryker man direkt, oavsett hur städat man skriver och medlemskap i VoF.

Egentligen behöver man bara läsa igenom regel i.07 så är det glasklart.

1.07 kan ju också vara förklaringen till att så många skriver exakt samma smörja.
......men jag är inte smartare än en femteklassare.

Användarvisningsbild
delfinenflipper

Inlägg av delfinenflipper » ons 12 jun 2013, 19:46

Smörja? Pålästa folk som kan vad de vet till motsats från skeptiker som alltid blundar för sanningen.

Litenklen

Inlägg av Litenklen » ons 12 jun 2013, 19:54

delfinenflipper skrev:Smörja? Pålästa folk som kan vad de vet till motsats från skeptiker som alltid blundar för sanningen.
Pålästa folk? XD XD Är du ett exempel på en påläst person?
Ja jösses SBK... Hur går det med din "superkatana", hänger den på din vägg????

Användarvisningsbild
delfinenflipper

Inlägg av delfinenflipper » ons 12 jun 2013, 20:13

Vad snackar du om jag känner inte han.

Litenklen

Inlägg av Litenklen » ons 12 jun 2013, 20:19

delfinenflipper skrev:Vad snackar du om jag känner inte han.
XD Vem?
Bortgjord ännu en gång...

Användarvisningsbild
skunkjobb

Inlägg av skunkjobb » ons 12 jun 2013, 21:21

delfinenflipper skrev:Smörja? Pålästa folk som kan vad de vet till motsats från skeptiker som alltid blundar för sanningen.
Hördu delfinen, läs mitt förra inlägg och sedan funderar du på om VoF verkligen kontrollerar Flashback eller om det finns någon annan anledning att du blivit avstängd.

Användarvisningsbild
delfinenflipper

Inlägg av delfinenflipper » fre 14 jun 2013, 00:01

Såklart jag läser dina inlägg skunken men du har ett och annat att lära dig. Att jag blev avstängd var för att jag propagerade för hollow earth och inget annat. Men jag respekterar dig och vad du tror på, gör detsamma med mig tack.

Användarvisningsbild
skunkjobb

Inlägg av skunkjobb » fre 14 jun 2013, 17:45

delfinenflipper skrev:Såklart jag läser dina inlägg skunken men du har ett och annat att lära dig. Att jag blev avstängd var för att jag propagerade för hollow earth och inget annat. Men jag respekterar dig och vad du tror på, gör detsamma med mig tack.
Respektfrågan sparar vi till senare. Nu gällde det ditt påstående att VoF kontrollerar Flashback och att det var därför du blivit avstängd därifrån. Inser du att du hade fel i det påståendet?

Användarvisningsbild
delfinenflipper

Inlägg av delfinenflipper » fre 14 jun 2013, 19:37

Nej jag blev felaktigt avstängd från första början. Sen att mina nya konton blev avstängda fattar jag men hade fan inga dubbelkonton från början som de sa.

Så du respekterar inte mig då? Nehe tack för den.

Användarvisningsbild
skunkjobb

Inlägg av skunkjobb » fre 14 jun 2013, 21:57

delfinenflipper skrev:Nej jag blev felaktigt avstängd från första början. Sen att mina nya konton blev avstängda fattar jag men hade fan inga dubbelkonton från början som de sa.

Så du respekterar inte mig då? Nehe tack för den.
Eftersom du nu ännu en gång duckade för en fråga och försökte lalla iväg på något annat spår så sjönk min respekt för dig ett snäpp ja, annars har jag varken sagt bu eller bä om det. Men vi tar det saken gällde en gång till:

Nu gällde det ditt påstående att VoF kontrollerar Flashback och att det var därför du blivit avstängd därifrån. Inser du att du hade fel i det påståendet?

Användarvisningsbild
delfinenflipper

Inlägg av delfinenflipper » fre 14 jun 2013, 22:09

Jag anser att VoF och modsen på FB har täta band ja.

Litenklen

Inlägg av Litenklen » fre 14 jun 2013, 22:13

delfinenflipper skrev:Jag anser att VoF och modsen på FB har täta band ja.
Ser bara dina konspirationsteorier, men du har säkert bevis för dina påståenden...
Eller?

Användarvisningsbild
skunkjobb

Inlägg av skunkjobb » fre 14 jun 2013, 22:15

delfinenflipper skrev:Jag anser att VoF och modsen på FB har täta band ja.
Det är inte något man kan anse eller inte anse, antingen är det så eller inte. Jag kan ju annars påstå att moderatorerna på FB är infiltrerade av foliehattsmaffian eftersom jag blivit avstängd där två gånger.

Hur ska du ha det?

Användarvisningsbild
delfinenflipper

Inlägg av delfinenflipper » fre 14 jun 2013, 22:20

Det är så. Alla inlägg man gör raderas och sen blir man avstängd. Handlar inte tråden om Hollow Earth? Bild

Skriv svar