Dejting sajter

Testa forumets olika funktioner. Detta är även platsen för tramsiga inlägg och oseriösa diskussioner.
Användarvisningsbild
delfinenflipper

Dejting sajter

Inlägg av delfinenflipper » fre 14 jun 2013, 21:41

Jag reggade mig för skojs skull på ett par dejtingsajter och jösses vilken köttmarknad det är. Hade jag ingen aning om. Brudar skickar nakenbilder nästan direkt utan att man ens ber om det. Vad tänker ni kvinnor när ni bjuder upp till en främling på stört?

Har ni erfarenheter? Nyfiken. :D

Litenklen

Re: Dejting sajter

Inlägg av Litenklen » fre 14 jun 2013, 21:44

delfinenflipper skrev:Jag reggade mig för skojs skull på ett par dejtingsajter och jösses vilken köttmarknad det är. Hade jag ingen aning om. Brudar skickar nakenbilder nästan direkt utan att man ens ber om det. Vad tänker ni kvinnor när ni kvinnor när ni bjuder upp till en främling på stört?

Det visar bara att du är lättlurad, majoriteten av dina svar är från 60åriga gubbar.....
XD XD

Användarvisningsbild
delfinenflipper

Inlägg av delfinenflipper » fre 14 jun 2013, 21:50

Litenklen skrev:
delfinenflipper skrev:Jag reggade mig för skojs skull på ett par dejtingsajter och jösses vilken köttmarknad det är. Hade jag ingen aning om. Brudar skickar nakenbilder nästan direkt utan att man ens ber om det. Vad tänker ni kvinnor när ni kvinnor när ni bjuder upp till en främling på stört?

Det visar bara att du är lättlurad, majoriteten av dina svar är från 60åriga gubbar.....
XD XD
Nix sorry. Får även facebook, kik, instagram och telefonnr allt i en salig röra. Testa själv får du se.

Litenklen

Inlägg av Litenklen » fre 14 jun 2013, 22:00

delfinenflipper skrev:
Litenklen skrev:

XD XD
Nix sorry. Får även facebook, kik, instagram och telefonnr allt i en salig röra. Testa själv får du se.
Det visar bara att du är lättlurad.
Eller i vanlig FB ordning bara sitter & fabulerar.

Användarvisningsbild
delfinenflipper

Inlägg av delfinenflipper » fre 14 jun 2013, 22:03

Ska jag posta allt här eller för att du ska tro mig? Så oschysst är jag inte. Testa själv säger jag bara.

Litenklen

Inlägg av Litenklen » fre 14 jun 2013, 22:05

delfinenflipper skrev:Ska jag posta allt här eller för att du ska tro mig? Så oschysst är jag inte. Testa själv säger jag bara.
Ett helt vanligt trollsvar: jag kan inte bevisa det jag påstår men sök själv...
Kan du inte bättre än så?

Användarvisningsbild
delfinenflipper

Inlägg av delfinenflipper » fre 14 jun 2013, 22:12

Men ge dig Bild Inte ska jag kränka tjejers integritet bara för att du jiddrar som vanligt. Skickar dom bilder så visar jag ingen annan.Bild

Användarvisningsbild
skunkjobb

Inlägg av skunkjobb » fre 14 jun 2013, 22:20

Alltså här har faktiskt delfinen rätt, det är massvis med äkta livs levande brudar som visar upp sig och skickar bilder något helt fantastiskt på dejtingsidorna. Nu är det flera år sedan jag var på någon sådan själv men det funkade och jag vet att det inte var några killar som skojade. Skulle det ha varit det så hade de gjort en väldigt bra könsbytesoperation som lurade mig även vid fysisk besiktning.

Användarvisningsbild
delfinenflipper

Inlägg av delfinenflipper » fre 14 jun 2013, 22:22

Tack skunken!

Användarvisningsbild
delfinenflipper

Inlägg av delfinenflipper » fre 14 jun 2013, 22:43

Någon kvinnlig som vill dela med sig av sin åsikt?

Användarvisningsbild
Homo_Interneticus

Re: Sv: Dejting sajter

Inlägg av Homo_Interneticus » lör 15 jun 2013, 03:33

Har aldrig varit medlem på någon dejtingsajt så detta förvånar faktiskt mig. Inte för jag inte tror på dig, kan mycket väl stämma men hur vet man med säkerhet vem avsändaren är? Som sagt aldrig varit medlem på någon sådan sida så mest nyfiken hur man faktiskt bedömer att avsändaren faktiskt är den de utger sig för att vara.

Användarvisningsbild
Moridin
Avstängd

Inlägg av Moridin » lör 15 jun 2013, 11:45

Jag har inga praktisk expertkunskaper på området, men jag kan tänka mig att ens föreställning om vilken sorts relation man vill ha borde i en ideal värld påverka ens val av platser man besöker för att söka partner.
Either you believe evidence that can be tested, verified, and repeated will lead to a better understanding of reality, or you do not. - Michael Specter
|AIDSTruth | Evidens för makroevolution | Skeptical Science|

Användarvisningsbild
amandaduregard
Kontakt:

Inlägg av amandaduregard » lör 15 jun 2013, 12:53

Jag har inte någon erfarenhet alls av dejtingsajter, men en sak jag undrar över är om det är vanligt att män får erbjudanden om att köpa sex? Rent hypotetiskt skulle i så fall en del av användarna som skickar bilder till delfinen vara hallickar eller prostituerade.
Men det är väl ingen som bryr sig om vad jag tycker.

Användarvisningsbild
delfinenflipper

Inlägg av delfinenflipper » lör 15 jun 2013, 14:01

amandaduregard skrev:Jag har inte någon erfarenhet alls av dejtingsajter, men en sak jag undrar över är om det är vanligt att män får erbjudanden om att köpa sex? Rent hypotetiskt skulle i så fall en del av användarna som skickar bilder till delfinen vara hallickar eller prostituerade.
Jag hade den tanken själv också men det verkar vara ensamstående unga mödrar som har anammat det beteendet. Eftersom de har svårt att skaffa partners pga av barnen så marknadsför de sig själva med sex för att bli mera lockande. Bara en teori.

Användarvisningsbild
Moridin
Avstängd

Inlägg av Moridin » lör 15 jun 2013, 14:10

delfinenflipper skrev:
amandaduregard skrev:Jag har inte någon erfarenhet alls av dejtingsajter, men en sak jag undrar över är om det är vanligt att män får erbjudanden om att köpa sex? Rent hypotetiskt skulle i så fall en del av användarna som skickar bilder till delfinen vara hallickar eller prostituerade.
Jag hade den tanken själv också men det verkar vara ensamstående unga mödrar som har anammat det beteendet. Eftersom de har svårt att skaffa partners pga av barnen så marknadsför de sig själva med sex för att bli mera lockande. Bara en teori.
Du menar nog hypotes.
Either you believe evidence that can be tested, verified, and repeated will lead to a better understanding of reality, or you do not. - Michael Specter
|AIDSTruth | Evidens för makroevolution | Skeptical Science|

Skriv svar