kajmals | kamjals betraktelser

Testa forumets olika funktioner. Detta är även platsen för tramsiga inlägg och oseriösa diskussioner.
Användarvisningsbild
delfinenflipper

Re: kajmals | kamjals betraktelser

Inlägg av delfinenflipper » tor 25 apr 2013, 13:33

Taskigt av ufot att inte stanna- :(

Användarvisningsbild
kamjal

Inlägg av kamjal » fre 26 apr 2013, 00:47

om den kända sirius filmen
säger inte mycket dna vi har mänskliga dna och är skapade av annunuki , de kan ha skapat andra varelser ochså.

en gammal anteckning..............LUMBULUS. låg i min säng för nåt år sedan , när jag hör en röst i hallen som ropar lumbulus. hajade till och funderade vad det var frågan om. men hörde inte mera. började leta på internet efteråt, och hittade detta. lumbulus. vilket betyder litet revben, på latin tror jag det var.började fundera om det var annuki, som jag läst om ., och i boken tolfte planeten. skulle ha skapat homo sapiens från en apmäniska.om man läser bibeln så, skulle gud ha tagit ett revben från adam för att skapa hans maka eva.det sägs att dessa annuki har en planet i sollsystemet vars omloppstid är 3600 år har haft besök av andliga varelser tidigare,. det kanske visar sej att det var annuki.

Användarvisningsbild
delfinenflipper

Inlägg av delfinenflipper » lör 27 apr 2013, 04:58

Garanterat annunaki. Typiskt dem.

malen
Avstängd

Inlägg av malen » sön 28 apr 2013, 20:25

Bild
Annunaki?

Bild
"The eagle has landed". Apollo 11 1969.

Användarvisningsbild
delfinenflipper

Inlägg av delfinenflipper » mån 29 apr 2013, 09:31

Den där figuren som sitter ner är ju lika lång som de som står. Är inte det lite skumt?

malen
Avstängd

Inlägg av malen » mån 29 apr 2013, 11:41

En del dänikenfreaks anser det. Kan väl inte annat än att instämma till en del. Oproportionella alster är nu ganska så vanligt inom konsten. Konstnären som stansade reliefen kanske ville ha de tre huvudena på rät linje och gjorde då avkall på den sittandes proportion til de stående?

Användarvisningsbild
Dûrion Annûndil

Inlägg av Dûrion Annûndil » mån 29 apr 2013, 20:25

malen skrev:Oproportionella alster är nu ganska så vanligt inom konsten. Konstnären som stansade reliefen kanske ville ha de tre huvudena på rät linje och gjorde då avkall på den sittandes proportion til de stående?
:shock:
Blåögd cyniker, pessimistisk livsnjutare.

Användarvisningsbild
pwm
Kontakt:

Inlägg av pwm » mån 29 apr 2013, 21:50

malen skrev:En del dänikenfreaks anser det. Kan väl inte annat än att instämma till en del. Oproportionella alster är nu ganska så vanligt inom konsten. Konstnären som stansade reliefen kanske ville ha de tre huvudena på rät linje och gjorde då avkall på den sittandes proportion til de stående?
Stansade?! Din bevandring i tillverkningsteknik firar nya triumfer.

Litenklen

Inlägg av Litenklen » mån 29 apr 2013, 21:56

Jo men du MÅSTE förstå att det är utomjordingar som visade hur man tillverkar en stanspress..

Användarvisningsbild
kamjal

Inlägg av kamjal » tis 30 apr 2013, 08:37

filmade mitt livsljus
http://ufonat.wordpress.com/

Användarvisningsbild
kamjal

Inlägg av kamjal » tis 30 apr 2013, 10:50

var med i en reklamfilm på 80-talet, var hemma på semester vid sommarstugan uppöver ån. jag går och spankulerar efter åstranden, när en bil stannar på andra sidan ån. en karl kommer ut ur bilen, viftar med händerna och ropar. jag vadar över ån, och frågar vad han ville. det var två män i bilen. de körde runt hela sverige för en reklamfilm för hasselblads kameror. som skulle visas i utlandet. de sa att det var vackert, och saknade en film med en fiskare. så jag gick över igen och hämtade flugspöet, de höll på ett tag med att sätta upp grejer. så kastade jag och de zomade in när flugan landade. de ville jag skulle sätta fast flugan i botten . så att det syntes som jag hade nåt på. men de vägrade jag......fick en penna och en nyckelring med hasselblads namn på för besväret

Användarvisningsbild
kamjal

Inlägg av kamjal » tor 02 maj 2013, 11:50

dagens blogg på ufonat

det finns en snygg tjej på cnn london, som manifisterar utomjordisk kärlek. har skrivit om lilly en pälsklädd varelse i min bok. när jag mötte lilly, så blinkade hon åt mej med vänstra ögat. det blev grönt, annars är hennes ögon eldgula, jag blinkade tillbaka. en tid senare så är det ett ufo utanför på himelen,när jag ser på det så kliar det i ögar, kommer på nu att det var ocså lilly , i hennes skepp………………………så ser jag på bbc world london , melissa jobbade där då. jag försöker få kontakt med melissa då jag använder mina ögon då, och det som jag kände av då jag såg på skeppet, melissa hostar till kraftigt då i tven i studion. kommer på det idag eftersom hon var i rutan på cnn i dag……nå så är det att det handlar om kärlek, eller love som alien säger . hon mellisa reagerade alltså på lillys kärlek

för några månader så var lilly är nån vecka, såg henne inte men hörde hon, när hon pratade, har kontakt med många reportrar på cnn och bbc world . ser på en tjej på bbc world en kväll……då hör jag lilly fråga ”är det hon” förstod inte då vad hon menade, hade glömt alltihop, även om ögonen har kliat hela tidenÖgonfransarna.

så var det en annan sak som faller in i minnet…….första gångerna jag såg på melissa , så var bush vid makten………..det var tal om gamle worl bank chefen………jag gav bush ett rent telepatiskt ultimatum. sparka bankchefen kärleken kräver det, jag använnde melissa då

nån dag eferåt så sparkade bush worl bank chefen……..iställlet föreslog han tony blair som ny bankchef……..det tyckte jag var hemskt roligt att han föreslog blair. har inte skrattat så gott nån gång
Publicerat i Uncategorized | Märkt cnn melissa tony blair george w bush pälsklädd lilly alien skepp world bank | 2 Kommentarer

Användarvisningsbild
delfinenflipper

Inlägg av delfinenflipper » fre 03 maj 2013, 13:15

Bush är reptilian. Finns mängder av videos på youtube.

Användarvisningsbild
kamjal

Inlägg av kamjal » mån 06 maj 2013, 10:55

finns en blond vädertjej på ccn atlanta, ser ut som en förklädd reptil

Användarvisningsbild
delfinenflipper

Inlägg av delfinenflipper » tis 07 maj 2013, 23:42

kamjal skrev:finns en blond vädertjej på ccn atlanta, ser ut som en förklädd reptil
Häftigt. Ja det finns många lustiga typer på tv nuförtiden.

Skriv svar