kajmals | kamjals betraktelser

Testa forumets olika funktioner. Detta är även platsen för tramsiga inlägg och oseriösa diskussioner.
Användarvisningsbild
skunkjobb

Re: kajmals | kamjals betraktelser

Inlägg av skunkjobb » lör 29 jun 2013, 15:17

Järnskjorta, burr vad kallt det måste vara på vintern. Men vara fin får lida pin.

Användarvisningsbild
VeVeN

Inlägg av VeVeN » lör 29 jun 2013, 18:50

skunkjobb skrev:Järnskjorta, burr vad kallt det måste vara på vintern. Men vara fin får lida pin.
Behöver vara vadderad för att överhuvud taget vara bärbar.
Hade jag varit litet mer ödmjuk hade jag varit perfekt!

På min ignorelista just nu moridin, matte, aktivarum, Vidugavia, Thomas P

Användarvisningsbild
kamjal

Inlägg av kamjal » mån 01 jul 2013, 16:34

pratar ofta med andeväsen, en del röster kan jag känna igen. som varande sett fysiskt, de är för det mesta personliga och hjälper mej i vardagen...............................exempel. för ett par år sedan skulle jag tanka gräsklipparen första gången för säsongen, men kunde för mitt liv inte komma ihåg om det skulle vara ren eller oljeblandat bensin. grubblade , till slut bestämde jag mej för oljeblandat. då hör jag en röst bredvid mej , han säger. "det ska vara ren bensin" då kom jag ihåg det, och tackade för hjälpen :D

Användarvisningsbild
skunkjobb

Inlägg av skunkjobb » mån 01 jul 2013, 22:45

kamjal skrev:pratar ofta med andeväsen, en del röster kan jag känna igen. som varande sett fysiskt, de är för det mesta personliga och hjälper mej i vardagen...............................exempel. för ett par år sedan skulle jag tanka gräsklipparen första gången för säsongen, men kunde för mitt liv inte komma ihåg om det skulle vara ren eller oljeblandat bensin. grubblade , till slut bestämde jag mej för oljeblandat. då hör jag en röst bredvid mej , han säger. "det ska vara ren bensin" då kom jag ihåg det, och tackade för hjälpen :D
Det finns inga gräsklippare som ska ha oljeblandad bensin, alla har fyrtaktsmotor och dessa smörjs ju på annat sätt. Är du säker på att det var ett andeväsen som talade till dig och inte helt enkelt du själv som kom på vad du brukar tanka i gräsklipparen?

Användarvisningsbild
kamjal

Inlägg av kamjal » ons 03 jul 2013, 05:58

visst var det ett andeväsen!

Användarvisningsbild
kamjal

Inlägg av kamjal » ons 03 jul 2013, 14:23

nu finns flera av mina klipp med engelsk textning

http://www.youtube.com/user/blendalism?feature=mhee

Användarvisningsbild
skunkjobb

Inlägg av skunkjobb » tor 04 jul 2013, 22:57

kamjal skrev:visst var det ett andeväsen!
Betänk följande: Hur många människor som helst har gjort val som de fått plikta med livet utan att något andeväsen hindrat dem och fått dem att göra det där andra lilla triviala valet som kunde räddat deras liv.

I förrgår dog en människa och en annan blev svårt chockad i en krock med en älg. Om ett andeväsen hade sagt till föraren att bromsa, anden kunde ju för att undvika risken att inte bli trodd manifesterat sig som en älg och fått föraren att bromsa innan han körde på den riktiga älgen. Så enkelt det vore för andarna att rädda människoliv. Det kom inget andeväsen för att rädda dessa människor, en av dem dog istället.

Men när du tvekar på om det ska vara oljeblandad eller ren bensin i din gräsklippare, då ställer andevärlden upp.

Tankepaus:...................................................... Och resten är tystnad

Användarvisningsbild
kamjal

Inlägg av kamjal » fre 05 jul 2013, 19:44

http://www.telepati.se/
för att förtydliga telepati är inte röster i huvudet. utan är en röst i det yttre rummet, som kommer in till en person, med tankevågor, jag kan avgöra om rösten kommer innefrån huset, vilket rum. röster utifrån, märks av att man märker av att rösten kommer från några hundra meter bort, det är ochså lätt att precisera väderstreck varifrån rösten kommer.
telepati. parapsykologiska fenomen. tankeläsning, tankeöverföring
www.telepati.se
min gräns går vid att precisera en röst 3-400 meter bort, men jag vet inte det egentliga avståndet, inom denna siffra går det att avgöra avståndet.....................

Användarvisningsbild
skunkjobb

Inlägg av skunkjobb » lör 06 jul 2013, 01:01

Kommentar på mitt senaste inlägg tack. Inte ens betraktelsetrådarna är menade som personliga bloggar utan det ska fortfarande vara diskussion.

Användarvisningsbild
kamjal

Inlägg av kamjal » lör 06 jul 2013, 04:55

det är inte alla som kan tala med andar, men de som kan får nog hjälp!

Användarvisningsbild
kamjal

Inlägg av kamjal » tis 09 jul 2013, 07:52

ny bok om maria orsic och nikola tessla

http://www.youtube.com/watch?v=0yRakAETx1M

Användarvisningsbild
kamjal

Inlägg av kamjal » tor 11 jul 2013, 15:42

mer om maria orsic
http://1stmuse.com/maria_orsitsch/

maria orsic skapade vril 1917 i tyskland med vackra kvinnliga medium , hon fick telepatisk kontakt med aliens från alderbran, hon försvann 1945 spårlöst....genom hennes telepatiska kontakter . konstruerade nazzisterna ufot hanibu nu har den första boken om maria orsic och vril kommit ut

Användarvisningsbild
kamjal

Inlägg av kamjal » mån 05 aug 2013, 15:09

andliga aliens- frågor och svar
Posted on juli 27, 2013
2

har besök sedan ett par dar. det är lilly som jag kallar henne, men jag vet inte hennes namn. jag har skrivit om lilly, en päsklädd varelse här i mitt kök, så även att dessa mest liknande almas, kan bli osynliga vid tillfällen. så har jag även skrivit om en genomskinlig varelse som jag drack vatten av i min gamla bostad. de var båda ca 170, cm. nåväl det är samma varelse. i går kväll fick jag för ovanlighetens skull svar på flera frågor.jag frågade hon lilly, var det du som var nere i byn och jag drack vatten av. visade du en del av dej så att jag skulle se och dricka upp det..så svarar hon på engelska från köket ”no you understand” så vi är en del förenade frågar jag.”ja” svarar hon. så frågar jag är du vegetarian. ” ja ” svarar hon ( jag frågar, för i kontaktmannen ante jonssons berättelser så ser han en pälsklädd varelse, som tuggar på en grankvist) så säger hon, ”jag är rädd” inte behööver du vara rädd för mej, säger jag med ord. jag frågar vad är du rädd för. men hon svarar inte på det. så säger hon ” jag går upp” ( på övervåningen) efter en stund frågar jag, jag kan inte se dej, kandu se mej. ”ja ser ” svarar hon. jag hör det pratas lite på övervåningen. men inte med mej.jag tror det är kamjal som kommit dit, och ochså där. nu när jag skriver ner detta så hör jag hon säga ” love” från övervåningen. tror det beror på vattnet jag drack.jag kan känna beröringar på delar av hela kroppen ,när folk,tve etcetra talar, en del känns så att säga torra, dom kan jag klia, men en del känns våta, svala.dem ska jag inte röra har en andlig manlig röst sagt mig , ty då överlåter jag en del av min energi till andra

nu till ufon. lilly som jag sett fysiskt i två versioner, har sag att hon har ett stjärnskepp. för många år sedan satt jag på övervåningen vid datorn, och läste ufo-sidor. då säger kamjal ”vi behver inga skepp” så är det tror jag mej förstått, att aliens i detta universum färdas fysiskt med ufo- farkoster, mens alien från parallelvärdar, andra dimensioner färdas på annat sätt. vi använder tidsflödet har kamjal sagt, det ser ut som en stor stjärna lyser upp och försvinner med en gång på himmeln

så aliens från vår värld, dimmension, kan man se fysiskt. medans aliens från andra världar, dimennsioner kan bara komma hit med sina andliga kroppar

andliga aliens frågor och svar del 2
Posted on juli 28, 2013
2

det är halv 2 på natten , har haft besök av bråkiga andar från andra världar. låg i min säng när det visslade ute , sen skramlade det till på bron, var inte rädd men lite upprörd. går in till tv rummet, såg ett ljus där tidigare i kväll, det var kamjal som anlä de tror jag…i varje fall så sitter jag här och frågar utåt bron, vem är det, det är” jag”svarar en

kamjal frågar jag ”ja ” svarar en mansröst…………lilly är kvar på övervåningen, säg ”love ” säger hon så säger jag de andliga lagarna, och gå er väg de hörs efter infarten och upphöver landsvägen, ”jag ser dom” säger lilly uppifrån, jag kände igen mansrösten vi har bråkat många gånger genom åren, han och några till är bråkiga och från en annan värld han är här i sin andliga kropp, och har spelat gud i vår värld. jag frågar lilly ska jag skriva om det. ”ja” svarar hon. när ska människor förstå säjer jag. ”jag kan förklara ” säger lilly…..jag frågar hur ska du förklara genom mej eller. hon svarar bara ”love” så jag vet inte hur det ska gå till.

nu ska jag ta kaffe och varva ner och försöka sova en stund

tidigare i kväll så kom en kompis och hälsade på, vi satt och pratade ett par timmar

i sammanhanget så tog han upp onda makter, så vi diskuterade de tidigare i kväll han vet inte så mycket om mina kontakter, men jag berättade om den jag körde på med bilen……….han brättade att han kämpade mot onda krafter, men det ska jag inte berätta här………….god natt

Användarvisningsbild
kamjal

Inlägg av kamjal » sön 18 aug 2013, 07:20

Skriv svar