kajmals | kamjals betraktelser

Testa forumets olika funktioner. Detta är även platsen för tramsiga inlägg och oseriösa diskussioner.
Användarvisningsbild
kamjal

Re: kajmals | kamjals betraktelser

Inlägg av kamjal » sön 25 aug 2013, 03:34

tomtar på loftet
Posted on augusti 25, 2013

nu vet jag vad tomtar på loftet innebär, dessa mäniskor från parallellvärlden human being som de säjer. är endast 24 cenimeter säger de .har inte sett dem . men jag har hört dem tala nere från golvet. det är nog samma ena som jag beskrev som mikroneserna i boken, de letar efter en öppning till vår värld , så att de kan vara här fysiskt. 4 planeter är det i deras värld, men det verkar inte så bra där, jag vet inte, eftersom de vill vara här oss oss. som sagt de har en port i varje hus oss sej till vår värld. men vill vara här fysiskt, de har kontakt med mej och tror att jag kan hjälpa dem. de vill ha liv som de säjer……..det är en av dem en tjej . som de säger är speciell. jag har kontakt med hennes astralkropp, hon som jag beskrev , följde med i bilen tillsamans med min bror………det var lite lustigt, hon frågade om det fanns vilda djur här, så ville hon se fotboll. och pratade om en bärplokare som försvunnit, som hon läst om på affären (se tidigare bloggar) jag vet inte vem hon är , men har gul färg känner jag, som hon är nån högre varelse i deras värld. en ängel eller nåt. de har sagt att det hänt mycket oss dem, och det kommer hända saker här ochså..i november……….hon den speciella som likagärna , kan vara från vår värld.och hjälper de små. vet inte hur det ligger till.läste upp en proklamering med hög röst gulaktig färg på hennes röst hörde jag……………kommer bara ihåg det sista……” lagar och förordningar skall hållas” så får se om något händer i november :idea:

Användarvisningsbild
kamjal

Inlägg av kamjal » mån 26 aug 2013, 14:24

la in en tråd som hette englands nya tronarvinge kommer och heta albert. nåväl den blev borttagen, hamnade inte ens i slasken

hur som helst så här var det. hörde andarna prata om en albert . en vecka före prinsens födelse......förstod icke vilken albert de menade.
så ser jag på tv att drottningens far hette albert, men bytte till george
funderade på detta, så la jag ut en tråd med en spå dom
nåväl den nya prinsens första namn blev george efter drottningens far
så det blev inte rätt men bra nära spådomen
inte lätt att veta vad andarna menar alla gånger :

Användarvisningsbild
kamjal

Inlägg av kamjal » sön 01 sep 2013, 15:31

Användarvisningsbild
Dûrion Annûndil

Inlägg av Dûrion Annûndil » sön 01 sep 2013, 18:48

Det här är visserligen lekstugan, men ditt tillstånd känns för allvarligt för att driva med dig.
Blåögd cyniker, pessimistisk livsnjutare.

Användarvisningsbild
kamjal

Inlägg av kamjal » sön 01 sep 2013, 21:40

passade på att kompletera med reinfeldt i kväll

Skriv svar