Individualists betraktelser

Testa forumets olika funktioner. Detta är även platsen för tramsiga inlägg och oseriösa diskussioner.
Användarvisningsbild
Individualist
Avstängd

Individualists betraktelser

Inlägg av Individualist » mån 30 mar 2009, 19:29

En tråd med fokus på Individualists värld. /Ventromedial

En sak som jag undrat över som måhända passar i den här tråden* är varför man inte får skratta då man är tillsammans med en tjej?

En tjej var överförfriskad och blev utkastad från en krog. En del killar följde efter och jag formligen kastade mig ut efter henne. Lämnade jackan och allt. Faderskänslorna eller vad ni vill tvingade mig, för hon var inte oattraktiv direkt (inte attraktiv heller, en vanlig normalbyggd fyllkaja skulle de flesta säga tror jag). Väl bredvid henne så insåg killarna att det inte var någon idé och hon ville gärna att jag skulle följa henne hem genom obevakade parker, öde platser, tomma skolor (vid 01 tiden) och genom en del skog. När vi då hamnade på en öde parkeringsplats utanför en skola så ramlade vi "lite mer eller mindre medvetet" och jag frågade "hur vågar du låta en okänd kille följa dig hem genom alla folktomma områden. Här kan ingen varken höra eller se oss? Har du sett Efterlyst med alla våldtäckter?". Svaret jag fick var "Jaa, men sätt igång då".

Det var en riktigt fin tjej och jag undersökte henne mer och mer och insåg vilken "högvinst" hon var som uppfyllde alla mina önskningar mer och mer... Givetvis blev jag gladare och gladare och skrattade, kunde omöjligt hålla tillbaka skrattet och glädjen men hon blev sur. Hon sa flera gånger "skratta inte" och den enda teori jag har är att hon ville kyssas! (svårt att kyssas då man skrattar så av ren glädje och lycka). Men varför uppskattar inte en tjej istället att bara vara glad och skratta? Jag skrattar sällan och ser jämt elak och förbannad ut. När man äntligen blir glad på riktigt så får man inte! Givetvis så nobbade hon mig på slutet och jag var ändå jätteglad att ha avvärjt alla andra killar för ingen idiot ska förstöra kvällen för en sån häftig tjej i mitt tycke.

Varför får man inte skratta och vara skitlycklig? Är det som jag tror, för att hon tror det blir omöjligt att kyssas?

* Varför väljer tjejer elaka killar?
Läs inte så noga vad jag skriver, utan lägg energin på att förstå vad jag menar. -Individualist

Användarvisningsbild
KA67

Re: Varför väljer tjejer elaka killar?

Inlägg av KA67 » mån 30 mar 2009, 21:29

Individualist skrev:En sak som jag undrat över som måhända passar i den här tråden är varför man inte får skratta då man är tillsammans med en tjej?

En tjej var överförfriskad och blev utkastad från en krog. En del killar följde efter och jag formligen kastade mig ut efter henne. Lämnade jackan och allt. Faderskänslorna eller vad ni vill tvingade mig, för hon var inte oattraktiv direkt (inte attraktiv heller, en vanlig normalbyggd fyllkaja skulle de flesta säga tror jag). Väl bredvid henne så insåg killarna att det inte var någon idé och hon ville gärna att jag skulle följa henne hem genom obevakade parker, öde platser, tomma skolor (vid 01 tiden) och genom en del skog. När vi då hamnade på en öde parkeringsplats utanför en skola så ramlade vi "lite mer eller mindre medvetet" och jag frågade "hur vågar du låta en okänd kille följa dig hem genom alla folktomma områden. Här kan ingen varken höra eller se oss? Har du sett Efterlyst med alla våldtäckter?". Svaret jag fick var "Jaa, men sätt igång då".

Det var en riktigt fin tjej och jag undersökte henne mer och mer och insåg vilken "högvinst" hon var som uppfyllde alla mina önskningar mer och mer... Givetvis blev jag gladare och gladare och skrattade, kunde omöjligt hålla tillbaka skrattet och glädjen men hon blev sur. Hon sa flera gånger "skratta inte" och den enda teori jag har är att hon ville kyssas! (svårt att kyssas då man skrattar så av ren glädje och lycka). Men varför uppskattar inte en tjej istället att bara vara glad och skratta? Jag skrattar sällan och ser jämt elak och förbannad ut. När man äntligen blir glad på riktigt så får man inte! Givetvis så nobbade hon mig på slutet och jag var ändå jätteglad att ha avvärjt alla andra killar för ingen idiot ska förstöra kvällen för en sån häftig tjej i mitt tycke.

Varför får man inte skratta och vara skitlycklig? Är det som jag tror, för att hon tror det blir omöjligt att kyssas?
Hjälp!
Av det du berättar här känns det mest bara creepy. Men ok, det kan vara svårt att få rätt bild av en skriftlig beskrivning.
Är jag övertydlig förtas mycket av dramatiken med det jag vill säga och är jag alltför subtil så faller allt.
Det ultimata är att vara exakt så subtil så att alla jag vill ska fatta, fattar - plus att jag vet att just de har fattat.

Användarvisningsbild
Urquhart

Inlägg av Urquhart » tis 31 mar 2009, 09:42

Individualist skrev:En sak som jag undrat över som måhända passar i den här tråden är varför man inte får skratta då man är tillsammans med en tjej?
Ger dig rådet att umgås med andra tjejer.
"I hate everybody irrelevant of other issues" John F. Hickory

Användarvisningsbild
trilobite

Inlägg av trilobite » tis 31 mar 2009, 11:27

Individualist skrev:En sak som jag undrat över som måhända passar i den här tråden är varför man inte får skratta då man är tillsammans med en tjej?---
Hursa?

Känner mig milt förbryllad över den ingående beskrivningen som käns lite ofräsch. [edit: och creepy].

Tjejer generellt har ju f.ö inga skrattproblem.
Senast redigerad av 1 trilobite, redigerad totalt 0 gånger.
"So Great is his certainity that mere facts cannot shake it"
Magic: The Gathering; True Believer

manifesto

Inlägg av manifesto » tis 31 mar 2009, 11:29

KA67 skrev:creepy.
Förvisso.
War is peace.

Användarvisningsbild
tarzan
Kontakt:

Inlägg av tarzan » tis 31 mar 2009, 14:50

Klart tjejer gillar skratt, men tillfället var illa valt. Jag tyckte det lät som om du höll på att bli galen och gå över gränsen. Kanske hon blev rädd över att det inte skulle gå att stoppa dig om hon gått vidare och hon skulle vilja det?
Kanske en bra inledning till ett avsnitt av CSI?
Finns nu under signaturen ulltand, vilken även är sökbar på Facebook, Google+ osv. Det här kontot kommer avslutas.

Användarvisningsbild
arbetsbank

Inlägg av arbetsbank » tis 31 mar 2009, 15:37

En tjej var överförfriskad och blev utkastad från en krog. En del killar följde efter och jag formligen kastade mig ut efter henne. Lämnade jackan och allt. Faderskänslorna eller vad ni vill tvingade mig, för hon var inte oattraktiv direkt (inte attraktiv heller, en vanlig normalbyggd fyllkaja skulle de flesta säga tror jag).
Faderskänslor eller rovdjursbeteende...?

Du börjar skratta som en dåre, och undrar sen vad som gick snett. Min fråga blir när trodde du någonsin det gick åt "rätt" håll? Det rimliga hade varit att se till att hon fick med sig sina persedlar och se till att hon kom hem via taxi eller annat transportsätt. Inte att följa efter henne i hopp om sexuellt umgänge. Du bör ta en dig en rejäl funderare på hur du hanterade situationen och hur du tolkade hennes beteende och inte minst hur du själv betedde dig.

Creepy indeed...

Användarvisningsbild
Individualist
Avstängd

Inlägg av Individualist » tis 31 mar 2009, 18:59

arbetsbank skrev:
En tjej var överförfriskad och blev utkastad från en krog. En del killar följde efter och jag formligen kastade mig ut efter henne. Lämnade jackan och allt. Faderskänslorna eller vad ni vill tvingade mig, för hon var inte oattraktiv direkt (inte attraktiv heller, en vanlig normalbyggd fyllkaja skulle de flesta säga tror jag).
Faderskänslor eller rovdjursbeteende...?

Du börjar skratta som en dåre, och undrar sen vad som gick snett. Min fråga blir när trodde du någonsin det gick åt "rätt" håll? Det rimliga hade varit att se till att hon fick med sig sina persedlar och se till att hon kom hem via taxi eller annat transportsätt. Inte att följa efter henne i hopp om sexuellt umgänge. Du bör ta en dig en rejäl funderare på hur du hanterade situationen och hur du tolkade hennes beteende och inte minst hur du själv betedde dig.

Creepy indeed...
Jag var inte ute efter sexuellt umgänge, bara skydda henne från detta. Sen så följde jag inte efter henne, vi gick tillsammans och hon försökte kyssa mig flera gånger men det kan jag aldrig göra första kvällen. Sexuellt umgänge är mindre intimt än kyssar för mig. Hon blev utkastad från krogen med sina persedlar, och ett följe av killar. Hon ville inte ta nån taxi, utan promenera hem. Det enda jag undrade var varför hon hela tiden ville att jag skulle "sluta skratta". Hon ville att jag skulle "sätta igång" och sa det och visade det genom att lägga sig i gräset och dra mig upp på sig men jag ville inte. Sträckte mig till att kramas och gosa men hon försökte kyssas, vilket jag inte kan så snabbt då det är mitt intimaste umgänge. Av denna anledning tror jag hon inte gillade att jag skrattade så mycket, eller kan det vara nån annan orsak? Jag kunde inte sluta skratta då jag var så glad för att hon var en "högvinst" för mig, om man endast räknar de yttre egenskaperna. Hela tiden upptäckte jag mer och mer saker på henne som gjorde mig gladare och gladare.
Läs inte så noga vad jag skriver, utan lägg energin på att förstå vad jag menar. -Individualist

Användarvisningsbild
tarzan
Kontakt:

Inlägg av tarzan » tis 31 mar 2009, 19:44

Individualist skrev:...hon försökte kyssa mig flera gånger men det kan jag aldrig göra första kvällen.
Då har du missat något. Hånglet första kvällen motsvarar ju heroinistens jungfrusil.
Finns nu under signaturen ulltand, vilken även är sökbar på Facebook, Google+ osv. Det här kontot kommer avslutas.

Användarvisningsbild
Individualist
Avstängd

Inlägg av Individualist » tis 31 mar 2009, 19:56

tarzan skrev:
Individualist skrev:...hon försökte kyssa mig flera gånger men det kan jag aldrig göra första kvällen.
Då har du missat något. Hånglet första kvällen motsvarar ju heroinistens jungfrusil.
Hmm, jaa kanske det? Mitt "hångel" stannade vid att hon hela tiden översteg mina förväntningar. En helt slumpartad brud som man väljer att "skydda" och behandla som drottning, så när man eftersom hela tiden kollar upp olika saker så blir jag bara gladare och gladare (har nog aldrig varit så jätteglad tidigare, otroligt vilken brud!). Problemet är att jag inte kan kyssas första kvällen, det är för intimt för mig. Allt annat kan jag göra men inte det hon antydde att hon ville, gång efter annan, därför blev det kanske fel?

Användarvisningsbild
kaxiga Z
Forummoderator

Re: Individualists betraktelser

Inlägg av kaxiga Z » tis 31 mar 2009, 20:03

Om du menar allvar får du väl leta upp henne och typ kontakta henne och bjuda på fika eller nå't. Det är liksom ingen mening med att älta om en fyllekväll mer, vad som hänt har hänt. Är hon nå't å ha så fattar hon att du kanske hade lite manners och inte ville utnyttja situationen just då. Om hon resonerar så här "Ville han inte ha mig just där och just då får han mig aldrig"....., den dikotomin, så kanske hon bör mogna till lite.

Bild

Användarvisningsbild
Individualist
Avstängd

Inlägg av Individualist » tis 31 mar 2009, 20:17

kaxiga Z skrev:Om du menar allvar får du väl leta upp henne och typ bjuda på fika eller nå't. Det är liksom ingen mening med att älta om en fyllekväll mer, vad som hänt har hänt. Är hon nå't å ha så fattar hon att du kanske hade lite manners och inte ville utnyttja situationen just då. Om hon resonerar så här "Ville han inte ha mig just där och just då får han mig aldrig"....., den dikotomin, så kanske hon bör mogna till lite.
Jag gjorde det, men nobben.

Användarvisningsbild
trilobite

Inlägg av trilobite » tis 31 mar 2009, 20:54

Hon kanske inte gillade idén med sex i skogen med en främling efter att hon nyktrat till...
"So Great is his certainity that mere facts cannot shake it"
Magic: The Gathering; True Believer

Användarvisningsbild
arbetsbank

Inlägg av arbetsbank » tis 31 mar 2009, 21:31

Hon insåg nog, när hon nyktrat till, att hon nog att hon med blotta förskräckelsen undkommit en skrattande dåre som följde efter en överförfriskad kvinna, troligen ur stånd att hantera sig själv, från krogen.

Det skrämmande är att du inte ville idka umgänge på grund av personliga hang-ups och inte på grund av kvinnan i fråga rimligen inte var i stånd att hantera sig själv och sin kropp. Du ville inte vara intim med en "högvinst" av personliga skäl och inte på grund av hänsyn till "högvinsten" själv.

Det faktum att hon inte vill ha med dig att göra i nyktert tillstånd ska ses som en indikation på hur du bör tolka händelsen.

Användarvisningsbild
Individualist
Avstängd

Inlägg av Individualist » tis 31 mar 2009, 22:53

trilobite skrev:Hon kanske inte gillade idén med sex i skogen med en främling efter att hon nyktrat till...
Vem hade en sådan idé?

Skriv svar