Be om ursäkt era jävla rövhål

Diskutera det som påstås vara vetenskapligt grundat men som inte är det, samt andra empiriska påståenden utan belägg. Här kan du även diskutera sekter.
Användarvisningsbild
Hans S

Re: Be om ursäkt era jävla rövhål

Inlägg av Hans S » tis 20 apr 2021, 15:12

Det hoppas jag den gör speciellt med din infantila ton. Har du läst på om författaren?

https://fr.wikipedia.org/wiki/Dominique ... 3%A9tiques

Och varför är du så hätsk att du lägger ut en (1) artikel massor av gånger? Kan du inte hitta något mer som bekräftar din tes?

MVH

Hans
Detta innefattar inte X eller Y.

Användarvisningsbild
Bod

Inlägg av Bod » tis 20 apr 2021, 22:32

Man får ha överseende med att vissa inte alltid klarar att hålla sig 100% till vett och etikett men detta var väl ett lågvattenmärke som
tarvar banning.

Vad vill du visa med artikeln? Har du ens läst den? Artikeln beskriver neurologiska och andra biologiska/medicinska aspekter som ligger bakom och kan kopplas till diverse symptom. Symptom ja. Att det finns folk som har problem har ingen ifrågasatt. Eller hur? Det är orsaken och påstådda kausala samband med exponering av elektriska fält, mobilstrålning m m som är ifrågasatt. Författaren påstår att kausaliteten är bevisad. Ett påstående utgör ju knappast något bevis, eller hur? Förhoppningsvis står då bevisen att finna i någon av referenserna? Är det så? Vill du hänvisa till någon refererad studie som stödjer påståendet? Eller du kanske inte är ute efter fakta utan mest efter att bete dig allmänt illa. Verkar det som.
Until the lions have their historians, tales of hunting will always glorify the hunter.
Afrikanskt ordspråk

Användarvisningsbild
Vitnir
Kontakt:

Inlägg av Vitnir » ons 21 apr 2021, 08:05

Jag slutade läsa när jag kom till "self reported cases"
Men det kanske stämmer med hans vana att utfärda intyg till vem som helst att de har elektrisk överkänslighet.
There is no spoon.

Skriv svar