Energiklot?

Diskutera ämnen som inte hör hemma i något annat forum.
otroligt

Energiklot?

Inlägg av otroligt » lör 10 aug 2019, 14:05

Hej! Ngt märkligt har hänt mig 2ggr ang.detta, sen hänt mkt andra märkliga saker i annan form.
Vaknade att såg en typ eldklot genom fönstret. Plötsligt var den ovanför mig och försökte skydda mig och drog upp täcket över huvudet. Sträckte upp händerna för att dra täcket men hann ej göra det då eldklotet typ en klot med alstrande energi? utan att vara het el ngt började röra dig mellan mina handflator fram och tillbaka . Var rädd och visste ej vad det var tills den flög igen genom fönstret ut t.rymden. Detta hände ca 40 år sen. En annan gång liknande händelse efter 7 år av den första men då hade jag undulater och buren hade täckt med tjockare lakan för att de skulle sova. Samma sak m.energikloten men då den flög ut - förstod att undulaterna skrek och dun flög o luften nära golvet.
Vad är detta som hände?
Dessa bland de ,2 första upplevelser i dess format - sen har hänt flera märkliga upplevelser. Använder ej medicin, droger och varit alkoholfri dessa gånger, ytterst lite alkohol förbrukning i mitt liv

Användarvisningsbild
harald

Re: Energiklot?

Inlägg av harald » sön 11 aug 2019, 00:25

Det låter som beskrivningen av klotblixt.
Exakt vad det rör sig om förefaller vara en smula oklart.
Sommartidsomställningen är nog inte vårt största samhällsproblem, men troligtvis vårt onödigaste.

Skriv svar